logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce

  PR 11.08.2020, przeczytano 410 razy
ilustracja

Sprzedażowy sukces w trudnych czasach pandemii jest efektem szybkich reakcji i stworzenia odpowiedniej strategii, dopasowanej do zachowań klientów. Innowacyjna strategia I działania polskiego oddziału Mitsubishi Motors, których elementem jest realizowana obecnie kampania #WakacjezMitsubishi okazały się sukcesem, potwierdzonym już przez lipcowe wyniki sprzedaży i rejestracji nowych samochodów tej marki w Polsce. Za pomysł i realizację kampanii, która odwołuje się w tym niełatwym czasie do najbardziej pozytywnych emocji, wartości i więzi, odpowiada polski oddział MMC we współpracy z agencjami Ohohoho.pl i Oxymoron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-autorskiego-pomyslu-marki-mitsubishi-w-polsce,388056,artykul.html

Koncepcja stworzenia nowej strategii działań w mediach społecznosciowych i mocnego zaangażowania w “social selling” narodziła się tuż po wybuchu pandemii, kiedy to Facebook, Instagram I YouTube stały się “drugim domem” dla większości klientów. Pierwsze elementy tej strategii dotyczyły nowego Mitsubishi Outlandera PHEV 2020, którego premiery dla klientów I mediów odbyły się wyłącznie w internecie i na kanałach mediów społecznościowych marki.

Kolejnym, ważnym etapem jest realizacja ogólnopolskiej kampanii reklamowej firmy Mitsubishi Motors pod hasłem "Wakacje z Mitsubishi", zachęcającej do zakupu samochodów tej marki w okresie wakacyjnym. Działania reklamowe, prowadzone w trudnym czasie zdominowanym przez pandemię covid-19, podkreślają wagę pozytywnych uczuć, wartości I więzi I mają na celu budowanie wizerunku marki bliskiej I przyjaznej klientom.

Słuszność nowej strategii znalazła już swoje potwierdzenie w lipcowych wynikach sprzedaży samochodów Mitsubishi w Polsce. Przy sporym, bo aż 11,93% spadku na polskim rynku, polski oddział Mitsubishi Motors, dzięki efektywnym działaniom marketingowym, zanotował w lipcu wzrost udziału w rynku, który obecnie wynosi 1,14%.

ilustracjastrzałka

- W tym roku większość Polaków zdecydowało się spędzić wakacje w Polsce, wybierając się w podróż swoim samochodem. Dla wielu z nas auto staje się wakacyjnym domem i nieodłącznym towarzyszem przygód i wypoczynku. Dlatego tworząc wakacyjną kampanię reklamową Mitsubishi, przywoływaliśmy w pamięci najbardziej lubiane przez nas wakacyjne sytuacje, nastroje i obrazy. Celem było wywołanie w odbiorcach tych wszystkich pozytywnych emocji, które odczuwamy odpoczywając w gronie rodziny i przyjaciół, uprawiając ulubione sporty, obcując z naturą i zwiedzając piękne miejsca. Chcieliśmy też pokazać, że samochód gra w tych scenariuszach niebagatelną rolę. Cieszę się z tego, że klienci docenili nasze pomysły i starania. Jestesmy i nadal będziemy blisko naszych klientów, by rozumieć ich potrzeby i w pełni na nie odpowiadać. – komentuje Adam Męciński, który od lutego bieżącego roku piastuje stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

- Wyjątkowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań, szybkich reakcji i wykorzystywania najbardziej efektywnych w danej chwili kanałów komunikacji. Dlatego realizujemy kampanię #WakacjezMitsubishi głównie w mediach społecznościowych, używając w niej wizualnego języka, którym posługują się odbiorcy. Cieszę się, że mój zespół marketingu i PR jest kreatywny i zmotywowany nawet w tak trudnych czasach i że rezultaty kampanii potwierdzają słuszność naszych założeń. - powiedział Łukasz Wójcik, dyrektor pionu marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Kampania #WakacjezMitsubishi ma na celu promocję czterech modeli Mitsubishi: Space Star, Eclipse Cross, Outlander oraz Outlander PHEV.  Głównym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są media społecznościowe – Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn oraz Internet - Google ads, programmatic video i display. Działania są wspierane lokalnie przez dilerów, którzy wykorzystują spoty radiowe, plakaty, reklamy prasowe i OOH, e-mailing, banery online i media społecznościowe.

ilustracjastrzałka

Powstałe z myślą o charakterystyce mediów społecznościowych 4 sesje zdjęciowe, 6, 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe oraz 1-minutowy film promocyjny ukazują wakacyjne historie ośmiorga bohaterów – pary kite-surferów podróżujących nowym modelem Mitsubishi Space Star z namiotem i-kamper na dachu, pary triathlonistów w Mitsubishi Eclipse Cross oraz 4-osobowej rodziny z dwójką małych dzieci, zwiedzającej wybrzeże Outlanderem PHEV z przyczepą. W finale filmu 3 ekipy podróżników spotykają się na wspólnym ognisku, bawią, rozmawiając i dzieląc się wrażeniami ze swoich wypraw a następnie oglądają film z rzutnika korzystając z gniazda 1500 W w Outlanderze PHEV. Zdjęcia i filmy przestawiają ich pasje i sposoby na spędzanie wakacji oraz miły nastrój, który towarzyszy grupie przyjaźniących się ze sobą ludzi.

Pomysłodawcami I producentami kampanii są Monika Kozłowska – specjalistka ds. mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors I Paweł Poręcki – fotograf I autor zdjęć oraz właściciel agencji Ohohoho.pl we współpracy z Andrzejem Ripperem. Projekt nadzorują i zarządzają Kinga Lisowska – szefowa działu Public Relations I mediów społecznościowych oraz Magdalena Gałek – kierowniczka działu marketingu. Za produkcję i animację spotów reklamowych oraz przygotowanie materiałów do Internetu I mediów społecznościowych odpowiadała agencja Oxymoron. Autorem zdjęć do spotów był Marcin Idziaszek, który odpowiadał także za montaż wszystkich materiałów filmowych. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom oraz Bluerank.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

www.mitsubishi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764