logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Awin na International Performance Marketing Awards

  PR 24.10.2017, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, otrzymał nagrody w czterech kategoriach konkursu International Performance Marketing Awards i został uznany za najlepszą sieć międzynarodową. Wyróżnienie trafiło także do polskiego oddziału kierującego działaniami w regionie Europy Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-awin-na-international-performance-marketing-awards,34241,artykul.html

International Performance Marketing Awards to prestiżowe międzynarodowe nagrody marketingowe. Ich celem jest wyróżnienie najlepszych działań w kanale afiliacji  z ostatnich 12 miesięcy. Szansę na nagrody mają najbardziej innowacyjne i wyjątkowe firmy, zajmujące się marketingiem afiliacyjnym i efektywnościowym na skalę globalną.

Rozpowszechnienie nagród na skalę międzynarodową, aż po środkowy Wschód, Centralną i Południową Amerykę, Afrykę i rejon Pacyfiku, daje szansę zaprezentowania możliwości i różnorodności marketingu afiliacyjnego w skali globalnej, a także zachęca do oferowania konkurencyjności podejmowanych działań.

Tegoroczna gala finałowa odbyła się 24 października w Londynie i wzięło w niej udział ponad 500 gości, w tym reklamodawcy, wydawcy, przedstawiciele sieci oraz dostawcy technologii.

Przedstawiciele Awin odebrali statuetki aż w 4 w  kategoriach. Globalne działania Awin zostały uhonorowane tytułem Best International Affiliate Network.

Z kolei Polski oddział kierujący działaniami w regionie Europy Wschodniej otrzymał nagrodę  Best Performance Marketing Campaign or Strategy with New Balance and Pro-prosition.

Doceniono także oddziały operujące w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, przyznając im odpowiednio nagrody: Best Performance Marketing Campaign or Strategy with Topman and Vouchercloud i Best Managed Affiliate Programme with Superdry.

- Jesteśmy dumni z faktu, że zostaliśmy docenieni za naszą pracę w wielu regionach. Duma jest tym większa, że ten rok był bardzo ważny dla Awin, ponieważ podjęliśmy duży wysiłek by ujednolicić naszą globalną strukturę – mówi Mark Walters, CEO Awin. - Wisienką na torcie jest zdobycie nagrody Best International Affiliate Network. Ma ona duże znaczenie dla naszego zespołu i jest mobilizacją do dalszej pracy i starań by być partnerem pierwszego wyboru dla klientów na całym świecie – dodaje.

Źródło: Awin

www.awin.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764