logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Awin na International Performance Marketing Awards

  PR 24.10.2017, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, otrzymał nagrody w czterech kategoriach konkursu International Performance Marketing Awards i został uznany za najlepszą sieć międzynarodową. Wyróżnienie trafiło także do polskiego oddziału kierującego działaniami w regionie Europy Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-awin-na-international-performance-marketing-awards,34241,artykul.html

International Performance Marketing Awards to prestiżowe międzynarodowe nagrody marketingowe. Ich celem jest wyróżnienie najlepszych działań w kanale afiliacji  z ostatnich 12 miesięcy. Szansę na nagrody mają najbardziej innowacyjne i wyjątkowe firmy, zajmujące się marketingiem afiliacyjnym i efektywnościowym na skalę globalną.

Rozpowszechnienie nagród na skalę międzynarodową, aż po środkowy Wschód, Centralną i Południową Amerykę, Afrykę i rejon Pacyfiku, daje szansę zaprezentowania możliwości i różnorodności marketingu afiliacyjnego w skali globalnej, a także zachęca do oferowania konkurencyjności podejmowanych działań.

Tegoroczna gala finałowa odbyła się 24 października w Londynie i wzięło w niej udział ponad 500 gości, w tym reklamodawcy, wydawcy, przedstawiciele sieci oraz dostawcy technologii.

Przedstawiciele Awin odebrali statuetki aż w 4 w  kategoriach. Globalne działania Awin zostały uhonorowane tytułem Best International Affiliate Network.

Z kolei Polski oddział kierujący działaniami w regionie Europy Wschodniej otrzymał nagrodę  Best Performance Marketing Campaign or Strategy with New Balance and Pro-prosition.

Doceniono także oddziały operujące w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, przyznając im odpowiednio nagrody: Best Performance Marketing Campaign or Strategy with Topman and Vouchercloud i Best Managed Affiliate Programme with Superdry.

- Jesteśmy dumni z faktu, że zostaliśmy docenieni za naszą pracę w wielu regionach. Duma jest tym większa, że ten rok był bardzo ważny dla Awin, ponieważ podjęliśmy duży wysiłek by ujednolicić naszą globalną strukturę – mówi Mark Walters, CEO Awin. - Wisienką na torcie jest zdobycie nagrody Best International Affiliate Network. Ma ona duże znaczenie dla naszego zespołu i jest mobilizacją do dalszej pracy i starań by być partnerem pierwszego wyboru dla klientów na całym świecie – dodaje.

Źródło: Awin

www.awin.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieczór wyborczy Wirtualnej Polski
Emisja wieczoru wyborczego rozpocznie się 26 maja o godz. 20:55 w Telewizji WP oraz na Stronie Głównej WP. Reporterzy na żywo zrelacjonują wydarzenia w sztabach, w studiu WP wystąpią komentatorzy. WP została także partnerem Latarnika Wyborczego, który umożliwia łatwe porównanie poglądów z deklaracjami komitetów wyborczych.
Nic tak nie rozpala masowej wyobraźni, jak wizja końca świata. Które apokaliptyczne przepowiednie się sprawdzą? Czy świadkami zagłady planety będzie już następne pokolenie? Czy i jak można się do tego przygotować? Słynący z interesujących dokumentów Zoom TV zaprezentuje swoim widzom kolejną nowość – program Jak skończy się świat?, który odpowie...
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764