logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Awin na International Performance Marketing Awards

  PR 24.10.2017, przeczytano 824 razy
ilustracjastrzałka

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, otrzymał nagrody w czterech kategoriach konkursu International Performance Marketing Awards i został uznany za najlepszą sieć międzynarodową. Wyróżnienie trafiło także do polskiego oddziału kierującego działaniami w regionie Europy Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-awin-na-international-performance-marketing-awards,34241,artykul.html

International Performance Marketing Awards to prestiżowe międzynarodowe nagrody marketingowe. Ich celem jest wyróżnienie najlepszych działań w kanale afiliacji  z ostatnich 12 miesięcy. Szansę na nagrody mają najbardziej innowacyjne i wyjątkowe firmy, zajmujące się marketingiem afiliacyjnym i efektywnościowym na skalę globalną.

Rozpowszechnienie nagród na skalę międzynarodową, aż po środkowy Wschód, Centralną i Południową Amerykę, Afrykę i rejon Pacyfiku, daje szansę zaprezentowania możliwości i różnorodności marketingu afiliacyjnego w skali globalnej, a także zachęca do oferowania konkurencyjności podejmowanych działań.

Tegoroczna gala finałowa odbyła się 24 października w Londynie i wzięło w niej udział ponad 500 gości, w tym reklamodawcy, wydawcy, przedstawiciele sieci oraz dostawcy technologii.

Przedstawiciele Awin odebrali statuetki aż w 4 w  kategoriach. Globalne działania Awin zostały uhonorowane tytułem Best International Affiliate Network.

Z kolei Polski oddział kierujący działaniami w regionie Europy Wschodniej otrzymał nagrodę  Best Performance Marketing Campaign or Strategy with New Balance and Pro-prosition.

Doceniono także oddziały operujące w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, przyznając im odpowiednio nagrody: Best Performance Marketing Campaign or Strategy with Topman and Vouchercloud i Best Managed Affiliate Programme with Superdry.

- Jesteśmy dumni z faktu, że zostaliśmy docenieni za naszą pracę w wielu regionach. Duma jest tym większa, że ten rok był bardzo ważny dla Awin, ponieważ podjęliśmy duży wysiłek by ujednolicić naszą globalną strukturę – mówi Mark Walters, CEO Awin. - Wisienką na torcie jest zdobycie nagrody Best International Affiliate Network. Ma ona duże znaczenie dla naszego zespołu i jest mobilizacją do dalszej pracy i starań by być partnerem pierwszego wyboru dla klientów na całym świecie – dodaje.

Źródło: Awin

www.awin.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764