logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces drukarek Mutoh na Remadays 2019

  PR 01.03.2019, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Ogromnym zainteresowaniem, z przełożeniem na podpisane zamówienia, cieszyły się drukarki wielkoformatowe japońskiej marki Mutoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-drukarek-mutoh-na-remadays-2019,381466,artykul.html

Podczas tegorocznej „Remy” Atrium Centrum Ploterowe pokazało 10 drukarek wielkoformatowych marki Mutoh. Urządzenia, reprezentowały cztery ekologiczne technologie druku: żywiczną, LED-UV, druku bezpośredniego na tkaninach oraz sublimacji.

- To jedne z najlepszych targów dla naszej firmy jak i dla marki Mutoh, której jesteśmy polskim dystrybutorem od 25 lat. Podczas targów podpisano na naszym stoisku 24 kontrakty, w większości na drukarki żywiczne Mutoh ValueJet serii X oraz Mutoh LED-UV serii UR i UH. Wszystkim Klientom gratulujemy dobrego wyboru i życzmy kolejnych sukcesów. - mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Drukarki żywiczne Mutoh ValueJet serii X

- Na Remie pokazaliśmy na naszym stoisku 10 drukarek marki Mutoh, w tym trzy drukarki żywiczne serii X: ValueJet 1324X, 1604X oraz 1638X. Cieszymy się, że technologia żywiczna wygrywała z konkurencyjnymi drukarkami „eko” w bezpośrednim starciu.

Plotery ValueJet serii X pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory – pokrycie palety Pantone C wynosi aż 83% (z CMYKa!).

Plotery ValueJet X różnią się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru mamy dwie szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving i Mutoh DropMaster.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Drukarki LED-UV Mutoh ValueJet serii UR, UH i UF

- O technologii LED-UV mówi się „technologia przyszłości”. I tak i nie… Mówiąc „tak” mamy na uwadze fakt, że charakteryzuje się niemal nieograniczoną wszechstronnością. Jej pozytywne aspekty ekologiczne i ekonomiczne pozwalają zainwestować w nią, z pewnością, że za kilka lat będą nadal na czasie. Z kolei mówiąc „nie” trochę żartuję… gdyż ta „przyszłość technologiczna” już się dzieje w znaczącym stopniu. Technologia LED-UV jest niemal obowiązkowa dla każdego, kto myśli o zakupie nowych urządzeń.

Cechą wyróżniającą japońskie drukarki LED od innych rozwiązań na rynku jest brak zapachu zadrukowanego przedmiotu. To jeden z dowodów na ekologiczność rozwiązań tego producenta. Warto zauważyć, że drukarki LED firmy Mutoh nie wymagają podłączania zewnętrznych systemów filtrujących powietrze czy innych wyciągów.

Mutoh ValueJet 426 i 626UF to kompaktowe drukarki LED-UV przeznaczone do druku na nośnikach i przedmiotach w formacie maksymalnym odpowiednio A3+ i A2+. Stół roboczy pozwala na bezpośredni zadruk materiałów o grubości do 7 i 15 cm i ciężarze do 4 oraz 6 kg.

Mutoh ValueJet 626UF, w porównaniu do mniejszego brata 426UF, który stał się w Polsce bestsellerem, posiada oprócz powiększonego stołu także laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczną regulację wysokości stołu oraz bardzo ciekawy, dodatkowy moduł obrotowy (do obiektów walcowatych, np.: szklanka, termos, wazon).

Z kolei Mutoh ValueJet 1638UR to 2-głowicowa drukarka LED-UV o szerokości roboczej 1.62 m. Oprócz kolorów CMYK, znajdziemy także kolor biały oraz lakier. Taka konfiguracja pozwala na druk wielowarstwowy w jednym przebiegu (symultaniczny). Daje to wielokrotnie większe możliwości od zwykłych drukarek „eko” i konkurujących rozwiązań.

Nowy ValueJet serii „UR” potrafi zadrukować materiały czarne, kolorowe, metaliczne, fluorescencyjne, odblaskowe, przezroczyste i inne. Oczywiście poradzi sobie także z klasycznymi nośnikami jak papiery, folie białe, banery, płótna, tapety, materiały powlekane i niepowlekane. Niska temperatura utrwalenia atramentu pozwala na stosowanie także mediów wrażliwych na wysoką temperaturę, np. cienkich klisz. Co więcej, wydruku w momencie druku jest suchy i od razu gotowy do dalszej obróbki, montażu lub wysyłki.

Drukarki tekstylne i sublimacyjne

- Podczas tegorocznej Remy pokazaliśmy nowatorską technologią zadruku tkanin innowacyjnymi atramentami, umożliwiającymi dekorację tkanin naturalnych jak i syntetycznych w uproszczonym procesie technologicznym. Jesteśmy dumni, że ta kompletna technologia (maszyna Mutoh ValueJet 1938TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX) została doceniona przez konkursowe Jury podczas największych w naszej branży targach w Polsce i tej części Europy. Jednocześnie zdobywając tytuł "The Prize for Innovations" w najcenniejszym, złotym kolorze wyprzedzając wiele rynkowych nowości.

Mutoh ValueJet serii TX dzięki unikalnym atramentom polimerowym UltraVision Textile pozwoli na bezpośredni zadruk tkanin naturalnych i syntetycznych. Co więcej dodatkowo pozwoli zadrukować np. bezpieczne tapety, dekoracje.

 „TX” posiada możliwość zadruku materiałów o szerokości do 1.91 metra. Mogą to być tkaniny o otwartej jak i zamkniętej strukturze. Atrament przechodząc przez te pierwsze spływa do specjalnie zaprojektowanej do tego celu rynny odprowadzającej atrament.

Maksymalna prędkość tej drukarki sięga aż 73 m2/h. Typowa prędkość produkcyjna (komercyjna) kształtuje się na poziomie około 40 m2/h.

- Na stoisku nie zabrakło także alternatywnej do druku bezpośredniego technologii – sublimacji, która jest technologią już dosyć dobrze znaną w kraju. Jej szerokie możliwości, pozwalają na znakowanie nie tylko tekstyliów, ale też gadżetów reklamowych, sprzętów sportowych, dekoracji, mebli i wielu innych nośników i obiektów. Przedstawicielem tej technologii była niedroga, ale szybka,  produktywna i sprawdzona w kraju drukarka Mutoh RJ-900 XG. Pół tysiąca instalacji w kraju mówi samo za siebie!

Zespół Atrium Centrum Ploterowe dziękując za liczne przybycie, liczne nawiązane kontakty i rekordowe kontrakty, zaprasza już na kolejne wielkoformatowe wydarzenia, m.in. do swojego centrum demonstracyjnego Mutoh w Opolu.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764