logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020

  PR 19.02.2020, przeczytano 1778 razy
ilustracjastrzałka

Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem odwiedzających stoisko gości i zaowocowała sprzedażą czterech maszyn, a także szeregiem zainicjowanych rozmów handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-duplo-polska-na-targach-remadays-warsaw-2020,385767,artykul.html

Sprzedane maszyny

Cztery z prezentowanych na stoisku Duplo Polska podczas targów RemaDays Warsaw maszyn znalazły swoich nabywców. Pierwsza to bigówko-falcerka Multigraf Touchline CF-375, która jest czwartą już zakupioną maszyną z oferty Duplo przez Drukarnię Prym z Mysłowic.

Kolejne sprzedane podczas targów urządzenie to złociarka lakieru – QSleek, którą zakupiła firma Badge4U, specjalizująca się w produkcji gadżetów reklamowych. QSleek-380F to maszyna firmy GMP, w której można metalizować wcześniej polakierowane wydruki (o grubości lakieru od 20 mikronów), o gramaturze od 150 do 400 g. W Badge4U jest uzupełnieniem wcześniej zakupionej przez tę firmę lakierówki Duplo DuSense DDC–810.

Trzecia maszyna to kolejna bigówko-falcerka Multigraf Touchline CF-375, która sprzedana została do drukarni Abedik z Bydgoszczy, a czwarta – to zbieraczka DSC10/60i z układarką sprzedana do tej samej drukarni.

ilustracjastrzałka

- Jest nam niezmiernie miło, że prezentowane przez nas urządzenia znalazły od razu na targach nabywców – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska.  – To firmy, z którymi współpracujemy od lat, dostarczając im rozwiązania dostosowane do ich aktualnych potrzeb. Taki model działania wpisuje się w filozofię naszej firmy – chcemy być partnerem, doradcą i dostawcą rozwiązań do introligatorni. Wieloletnia współpraca jest dowodem tego, że osiągamy nasze założenia, co bardzo nas cieszy. Podobnie jak fakt, że użytkownicy naszych rozwiązań podkreślają wysoką jakość serwisu, jaki gwarantujemy, a który stanowi dla nich gwarancję bezpieczeństwa. Dziękujemy wszystkim, którzy dotarli na nasze stoisko, a tych, którym to się nie udało zapraszamy do kontaktu z nami – chętnie przedstawimy im propozycje z naszej bogatej oferty.

ilustracjastrzałka

Bohaterowie pierwszego planu

Stoisko firmy Duplo Polska było jednym z większych podczas tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw. Znalazło się tu wiele innych – oprócz wyżej wspomnianych, zakupionych od razu na targach – maszyn, które wzbudziły także ogromne zainteresowanie gości. Wśród nich był m.in. system do broszurowania iSaddle. To narzędzie cenione na świecie, które także w Polsce ma już swoich użytkowników. W wersji pokazanej na targach maszyna uwzględniała możliwość indeksowania stron, co oznacza że każdy arkusz broszury może mieć inny format, dzięki czemu każda strona może być zróżnicowana również pod tym kątem. Odwiedzający stoisko firmy Duplo Polska goście zwracali uwagę na fakt, że takie rozwiązanie może czynić broszurę bardziej atrakcyjną, a sam system znacząco ułatwia realizację tego typu produktów. Tym samym może zwiększyć wydajność drukarni, a jej ofertę uczynić ciekawszą, co z kolei może przełożyć się na jej przewagę konkurencyjną.

iSaddle to w pełni zautomatyzowany, modułowy system do broszurowania i zbierania prac (drukowanych zarówno offsetowo jak i cyfrowo, o maksymalnym formacie papieru 350 x 610 mm), oferujący szycie siodełkowe. W systemie bigowana (również w trybie online) może być cała składka jednocześnie (w zależności od liczby arkuszy w broszurze); można tu też ustawić bigowanie zestawów (części broszur, np. po 5 arkuszy), dzięki czemu jakość finalnej broszury jest – jak podaje firma, a co potwierdzają użytkownicy tych urządzeń - dużo lepsza niż z klasycznego systemu broszurującego.  

Goście odwiedzający stoisko Duplo Polska mogli zobaczyć także pracującą na nim lakierówkę Duplo DuSense DDC–810. Zwracali uwagę przede wszystkim na fakt, że dzięki tej maszynie opakowania, etykiety, karty, okładki książek na znaczkach czy wizytówki oraz wiele innych produktów mogą zyskać niepowtarzalny charakter. Atrakcyjne wizualnie i dotykowo efekty, jakie oferują one w zakresie lakierowania UV w trybie 3D, a także wysoka precyzja i wydajność  - to największe zalety tych urządzeń wymieniane przez jego użytkowników. Na jednym arkuszu można uzyskać tu różne grubości powłoki lakieru, a cały proces jest realizowany w jednym przebiegu. Firma przygotowała szereg aplikacji, które obrazowały jak atrakcyjne produkty można uzyskać przy pomocy tego urządzenia, także z zastosowaną  z nim wspomnianą złociarką lakieru – QSleek, dzięki której otrzymuje się złocone, posrebrzane lub zdobione z wykorzystaniem różnych kolorów folii metalizowanych produkty, co w jeszcze większych stopniu zwiększa ich atrakcyjność.

ilustracjastrzałka

Bohaterowie drugiego planu

Jak pokazały tegoroczne targi RemaDays Warsaw znane już od wielu lat i sprawdzone rozwiązania z oferty Duplo Polska cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, o czym świadczy chociażby sprzedaż jednego z nich. Wśród nich Duplo Polska zaprezentowała w tym roku m.in. urządzenia wielozadaniowe Docucutter  616Pro i 646iPro, umożliwiające realizację w jednym przebiegu trzech procesów introligatorskich - cięcia, bigowania i perforacji, a także sztancę rotacyjną, bigówko-falcerkę Touchline CF-375 oraz falcerkę DF1200.

- Zależało nam na tym – mówi Gabriela Swat - aby tak przygotować naszą prezentację, by mogła stać się ona inspiracją dla kolejnych naszych gości i te założenia udało nam się osiągnąć. Sprzedaż maszyn na targach jest dla nas dodatkowym atutem, a rozpoczęte na RemaDays Warsaw rozmowy są dla nas powodem do dużej satysfakcji i mobilizują nas do dalszej ciężkiej pracy. Dlatego nasz udział w tej imprezie ponownie zaliczamy do tych z kategorii sukcesu.

Źródło: Duplo Sp. z o.o. Polska Sp.k.

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764