logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Formup i Premium Mobile

  PR 09.05.2018, przeczytano 1565 razy

Premium Mobile jest niekwestionowanym liderem pozyskania netto klientów MNP, w dużej mierze dzięki współpracy z FORM UP, agencją, która ma wyłączność na zintegrowane działania w kanale online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-formup-i-premium-mobile,36433,artykul.html

PREMIUM MOBILE to najdynamiczniej rozwijający się wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce, który swoją sprzedaż opiera głównie o zintegrowane działania online prowadzone przez agencję FORM UP. Efekty trwającej od października 2016 roku współpracy są imponujące. Według danych zebranych przez Urząd Kontroli Elektronicznej (UKE) za I i II kwartał 2017 roku, PREMIUM MOBILE był na drugiej pozycji w Polsce pod względem pozyskania i utrzymania klientów przenoszących się pomiędzy wszystkimi operatorami komórkowymi z zachowaniem numeru telefonu. W III kwartale 2017 roku zajął pozycję lidera i objął ją także w I kwartale roku 2018. PREMIUM MOBILE w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku przejął od konkurencji ponad 12 tys. numerów, oddając nieco ponad tysiąc. Bilans wyniósł dokładnie 10 637 numerów. Dla porównania, bilans zajmującej drugie miejsce spółki Aero2 wyniósł 6 718 numerów, a trzeciej – Netii – zaledwie 2 131 numerów.

Content performance marketing w służbie ROI

Tak doskonałe wyniki PREMIUM MOBILE to nie tylko zasługa konkurencyjnej oferty cenowej, ale i działań wspierających proces sprzedaży. Za te od samego początku obecności PREMIUM MOBILE na krajowym rynku odpowiedzialna jest agencja FORM UP, która jest jedną z nielicznych rozliczających się bezpośrednio za wynik. Priorytetem we współpracy z każdym klientem jest dla niej zapewnienie jak najwyższego zwrotu z inwestycji.

- Sukces rynkowy PREMIUM MOBILE to także nasz sukces, z którego bardzo się cieszymy, ponieważ jest on dla nas potwierdzeniem, że przyjęty przez nas model biznesowy ma sens. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Rozliczamy się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi – podkreśla Michał Szynal, prezes agencji FORM UP.

- FORM UP to ważny element sukcesu PREMIUM MOBILE. Jest to jeden z niewielu partnerów na polskim rynku, który działa w pełnym modelu rozliczeń za sprzedaż, a swoją wiedzą i doświadczeniem jest w stanie realizować, a nawet przekraczać plany sprzedażowe – komentuje Marcin Wieczorkowski, prezes PREMIUM MOBILE.

Agencja FORM UP działa na rynku od września 2015 roku i jest pierwszą w Polsce, która włącza content marketing do działań mediowych.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764