logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Formup i Premium Mobile

  PR 09.05.2018, przeczytano 1527 razy

Premium Mobile jest niekwestionowanym liderem pozyskania netto klientów MNP, w dużej mierze dzięki współpracy z FORM UP, agencją, która ma wyłączność na zintegrowane działania w kanale online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-formup-i-premium-mobile,36433,artykul.html

PREMIUM MOBILE to najdynamiczniej rozwijający się wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce, który swoją sprzedaż opiera głównie o zintegrowane działania online prowadzone przez agencję FORM UP. Efekty trwającej od października 2016 roku współpracy są imponujące. Według danych zebranych przez Urząd Kontroli Elektronicznej (UKE) za I i II kwartał 2017 roku, PREMIUM MOBILE był na drugiej pozycji w Polsce pod względem pozyskania i utrzymania klientów przenoszących się pomiędzy wszystkimi operatorami komórkowymi z zachowaniem numeru telefonu. W III kwartale 2017 roku zajął pozycję lidera i objął ją także w I kwartale roku 2018. PREMIUM MOBILE w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku przejął od konkurencji ponad 12 tys. numerów, oddając nieco ponad tysiąc. Bilans wyniósł dokładnie 10 637 numerów. Dla porównania, bilans zajmującej drugie miejsce spółki Aero2 wyniósł 6 718 numerów, a trzeciej – Netii – zaledwie 2 131 numerów.

Content performance marketing w służbie ROI

Tak doskonałe wyniki PREMIUM MOBILE to nie tylko zasługa konkurencyjnej oferty cenowej, ale i działań wspierających proces sprzedaży. Za te od samego początku obecności PREMIUM MOBILE na krajowym rynku odpowiedzialna jest agencja FORM UP, która jest jedną z nielicznych rozliczających się bezpośrednio za wynik. Priorytetem we współpracy z każdym klientem jest dla niej zapewnienie jak najwyższego zwrotu z inwestycji.

- Sukces rynkowy PREMIUM MOBILE to także nasz sukces, z którego bardzo się cieszymy, ponieważ jest on dla nas potwierdzeniem, że przyjęty przez nas model biznesowy ma sens. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Rozliczamy się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi – podkreśla Michał Szynal, prezes agencji FORM UP.

- FORM UP to ważny element sukcesu PREMIUM MOBILE. Jest to jeden z niewielu partnerów na polskim rynku, który działa w pełnym modelu rozliczeń za sprzedaż, a swoją wiedzą i doświadczeniem jest w stanie realizować, a nawet przekraczać plany sprzedażowe – komentuje Marcin Wieczorkowski, prezes PREMIUM MOBILE.

Agencja FORM UP działa na rynku od września 2015 roku i jest pierwszą w Polsce, która włącza content marketing do działań mediowych.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764