Przygotowany dla Hortexu przez agencję STETTINER ID&STORY zestaw gier wykorzystujących technologię Augmented Reality cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odbiorców. Dostępna za pośrednictwem App Store oraz Google Play aplikacja została pobrana blisko dziesięć tysięcy razy. „Giercownia Leona” to pionierski na polskim rynku projekt, stanowiący połączenie aplikacji mobilnych z opakowaniami produktów.
Giercownia Leona jest unikalnym zestawem 7 gier zręcznościowych, działających na systemach operacyjnych iOS i Android. Wszystkie wchodzące w skład zestawu gry zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii Vuforia firmy Qualcomm, która umożliwia połączenie markerów na produktach z aplikacjami mobilnymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
Głównymi czynnikami, które sprawiły, że postanowiliśmy zainicjować tego typu projekt, była możliwość zastosowania oryginalnej i efektownej technologii oraz bezpośrednie powiązanie ze sprzedawanym produktem (soki Leon w kartoniku). Nieszablonowa, niespotykana wcześniej na polskim rynku realizacja o wiele bardziej wyróżnia się na tle innych akcji, często powielających utarte schematy. Liczba pobrań sięgająca 10.000 udowadnia, że był to właściwy kierunek – podsumowuje Mikołaj Szelc, Brand Manager Hortex.
Oprócz aplikacji, agencja STETTINER ID&STORY przygotowała również landing page, dostępny pod adresem www.wyspaleona.pl/ar, na którym użytkownicy mogą zapoznać się z wizualizacjami poszczególnych gier, opisem zasad oraz zestawieniem wyników.
Źródło: STETTINER ID&STORY