logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces gry augmented reality Hortexu

  PR 15.02.2013, przeczytano 1304 razy
ilustracjastrzałka

Przygotowany dla Hortexu przez agencję STETTINER ID&STORY zestaw gier wykorzystujących technologię Augmented Reality cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odbiorców. Dostępna za pośrednictwem App Store oraz Google Play aplikacja została pobrana blisko dziesięć tysięcy razy. „Giercownia Leona” to pionierski na polskim rynku projekt, stanowiący połączenie aplikacji mobilnych z opakowaniami produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-gry-augmented-reality-hortexu,17965,artykul.html

Giercownia Leona jest unikalnym zestawem 7 gier zręcznościowych, działających na systemach operacyjnych iOS i Android. Wszystkie wchodzące w skład zestawu gry zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii Vuforia firmy Qualcomm, która umożliwia połączenie markerów na produktach z aplikacjami mobilnymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Głównymi czynnikami, które sprawiły, że postanowiliśmy zainicjować tego typu projekt, była możliwość zastosowania oryginalnej i efektownej technologii oraz bezpośrednie powiązanie ze sprzedawanym produktem (soki Leon w kartoniku). Nieszablonowa, niespotykana wcześniej na polskim rynku realizacja o wiele bardziej wyróżnia się na tle innych akcji, często powielających utarte schematy. Liczba pobrań sięgająca 10.000 udowadnia, że był to właściwy kierunek
– podsumowuje Mikołaj Szelc, Brand Manager Hortex.

Oprócz aplikacji, agencja STETTINER ID&STORY przygotowała również landing page, dostępny pod adresem www.wyspaleona.pl/ar, na którym użytkownicy mogą zapoznać się z wizualizacjami poszczególnych gier, opisem zasad oraz zestawieniem wyników.

Źródło: STETTINER ID&STORY

www.stettiner.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764