logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces I Konferencji z cyklu Akademia Zarządzania Barwą

   29.11.2007, przeczytano 2629 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 400 osób wzięło udział w I Konferencji z cyklu Akademia Zarządzania Barwą, zorganizowanej przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., która odbyła się 21 listopada br. w Centrum Expo w Warszawie. Tak wielkiego zainteresowania konferencją o tematyce branżowej od dawna nie notowano.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-i-konferencji-z-cyklu-akademia-zarzadzania-barwa,6464,artykul.html

Myślą przewodnią konferencji było pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej. Konferencja była przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Słuchacze podkreślali wysoki poziom merytoryczny konferencji. Uczestnicy i partnerzy głośno wyrażali zadowolenie z wzięcia w niej udziału, tak podczas przerw, jak i po zakończeniu obrad.

Partnerami konferencji były firmy: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical oraz X-Rite. Sponsorami – KBA-Grafitec, Międzynarodowe Targi Poznańskie. Patronat nad konferencją sprawowała Polska Izba Druku. Patronat medialny – Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, „Pro-KREACJA” i „Świat DRUKU”.

Materiały konferencyjne zostały wydrukowane przez firmę Océ Poland Ltd. sp. z o.o. na maszynie Océ CPS 900.
Jak zapowiadano, po zakończeniu obrad odbyło się losowanie nagród ufundowanych przez darczyńców, w wyniku którego nagrody otrzymały następujące osoby:

- Pan Tomasz Gołębiewski, LPP SA, Gdańsk – cyfrowa drukarka fotograficzna Epson (fundator: Epson Deutschland)
- Pan Seweryn Pasikowski, Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy, Bałucz – urządzenie Eye One Proof wraz z oprogramowaniem do tworzenia profili drukarek, CMYK oraz RGB (moduł uproszczony), do wszystkich typów monitorów, projektorów i skanerów (fundator: X-Rite)
- Pan Szymon Polkowski, Toruńskie Zakłady Graficzne „Zapolex” sp. z o.o., Toruń – program Quark XPress 7.3 full version Win/Mac (fundator: Zakłady Artystyczne ART)
- Pan Andrzej Żaboklicki, Winkowski sp. z o.o., Piła – przeglądarka diapozytywów Just Normlicht 4010 (fundator: Zakłady Artystyczne ART)
- Pan Dariusz Jemielniak, Azdarpress, Lublin – książka „Handbook of Printmedia” autorstwa prof. H. Kipphana (fundator: Heidelberg Polska)
- Pan Piotr Stachowicz, PJS Studio Grafiki i Techniki Cyfrowej, Łódź – wzornik kolorów Pantone Color Bridge Euro (fundator: ColorManagement.pl i sklep internetowy portalu Dtp.pl)
- Pan Rafał Bogdanowicz, Zakład Poligraficzny Polprint sp. z o.o., Inowrocław – książka „Lettera Magica” K. Tyczkowskiego (fundator: Wydawnictwo Polski Drukarz)
- Pan Jarosłw Radoszkiewicz, Agpress, Płock – książka „Lettera Magica” K. Tyczkowskiego (fundator: Wydawnictwo Polski Drukarz)
- Pan Piotr Szewczyk, „MGD-GMW” sp. z o.o., Wadowice – książka „Lettera Magica” K. Tyczkowskiego (fundator: Wydawnictwo Polski Drukarz).

Dziękujemy wszystkim partnerom, sponsorom, patronom i firmom współpracującym za pomoc i współudział w organizowaniu konferencji, a jej uczestnikom za zainteresowanie jej programem i przybycie na obrady.

Jednocześnie informujemy, że nasze wydawnictwo zaplanowało II Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą – na dzień poprzedzający najbliższe targi Euro-Reklama Outdoor Expo w Poznaniu, czyli na 11 marca 2008 roku. Kolejne spotkanie z naszego cyklu będzie poświęcone w przeważającej mierze problematyce Color Managementu w wielkoformatowym druku cyfrowym. Przewidujemy także sesję warsztatową – w czasie pierwszego dnia targów, która pozwoli na praktyczne ujęcie i zademonstrowanie omawianych podczas sesji konferencyjnej zagadnień. Już dziś serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w konferencji i warsztatach.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764