logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Océ Poland na targach Poligrafia i Euro-Reklama Outdoor Expo 2009

  PR 25.05.2009, przeczytano 2394 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem wyrażającym się dużym zainteresowaniem klientów prezentowaną ofertą, sprzedażą maszyn oraz trzema Złotymi Medalami zakończyły się w Poznaniu dla firmy Océ Poland targi Poligrafia i Euro-Reklama Outdoor Expo 2009.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-oc%C3%A9-poland-na-targach-poligrafia-i-euro-reklama-outdoor-expo-2009,8974,artykul.html

Najbardziej cieszy nas fakt, że tak dużym zainteresowaniem odwiedzających targi cieszyły się nasze rozwiązania o czym świadczy duża frekwencja na naszym stoisku. Tegoroczna edycja zarówno targów Euro-Reklama Outdoor Expo, jak i Poligrafia była nieco mniejszą imprezą niż w latach poprzednich. Jednak odwiedzały ją osoby zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami. Wiedziały, czego szukają i jakie rozwiązania będą przydatne w ich codziennej pracy w dobie nieco słabszej koniunktury rynkowej. Czas coraz większych wyzwań rynkowych stojących przed wieloma firmami jest okazją dla wielu z nich do inwestycji w nowe rozwiązania i technologie. Efektem tego jest m.in. sprzedana przez nas na targach maszyna Arizona 350GT oraz szereg zapoczątkowanych podczas tegorocznej edycji targów procesów sprzedaży naszych rozwiązań, zarówno z dziedziny dużego jak i małego formatu – mówi Rafał Osiekowicz, kierownik produktu WFPS w firmie Océ Poland Ltd.

Złote Medale
Tegoroczna edycja targów w Poznaniu przyniosła rekordową liczbę medali, bo aż trzy złote, firmie Océ Poland. Otrzymały je plotery: Océ ColorWave 600 i Arizona 350GT (oba zgłoszone w ramach targów Euro-Reklama Outdoor Expo) oraz oprogramowanie Océ PRISMAprepare (zgłoszone w ramach targów Poligrafia). Złote Medale są dowodem na to, że firma Océ Poland posiada w swojej ofercie najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania na rynku. Są one dla nas nie tylko potwierdzeniem wysokiej jakości rozwiązań Océ, którą już od dawna doceniają klienci w Polsce i na świecie, ale przede wszystkim potwierdzeniem, że wybierają oni najlepsze rozwiązania – mówi Rafał Osiekowicz.

„Złote” wielkoformatowe rozwiązania
Spośród rozwiązań wielkoformatowych największym zainteresowaniem odwiedzających stoisko firmy Océ cieszyło się nagrodzone Złotym Medalem urządzenie ColorWave 600. Zarówno jury konkursu, jak i odwiedzający stoisko firmy Océ docenili zastosowaną w nim technologię Océ CrystalPoint. Łączy ona zalety drukowania w oparciu o toner i druk atramentowy. Przekształca ten pierwszy (Océ TonerPearls) w żel, który krystalizuje się na medium, dając w efekcie wyraziste, wysokiej jakości, odporne na wodę obrazy o wyjątkowo precyzyjnym rozmieszczeniu poszczególnych ich punktów. Prędkość drukowania w tej nowatorskiej technologii jest przynajmniej dwukrotnie większa w porównaniu z konwencjonalnymi drukarkami atramentowymi (model Océ ColorWave 600 umożliwia drukowanie na arkuszach A0 w czasie zaledwie pół minuty).

Wielokrotnie już pisaliśmy o tym urządzeniu, jednak okazja do zobaczenia z bliska jego możliwości - przede wszystkim wydruków odpornych na wodę, o bardzo wysokiej jakości i możliwość kierowania prac zarówno czarnobiałych i kolorowych na jedno urządzenie - zaowocowała wieloma poważnie zainteresowanymi tym ploterem klientami. Było ono prezentowane po raz pierwszy na targach w naszym kraju i wiele firm przyjechało do Poznania, aby móc się z nim zapoznać. Jesteśmy pewni, że nie odjechali rozczarowani – mówi Rafał Osiekowicz.

Kolejną nowością nagrodzoną Złotym Medalem, jaką zaprezentowała firma Océ Poland był płaski ploter UV - Océ Arizona 350 GT. Innowacyjna w urządzeniu jest możliwość drukowania białym atramentem za jednym przejściem w czterech schematach. Umożliwia to poddruk mediów, drukowanie na mediach transparentnych i podświetlanych lub drukowanie jednolitej bieli w wydajny sposób. Urządzenie zapewnia wysoką produkcyjną prędkość drukowania z białym atramentem – do 7,6 m2/h, co daje mu przewagę nie tylko jakościową nad wysokowydajnymi urządzeniami konkurencji. Ploter wykosztuje atramenty utwardzane promieniami UV oraz technologię obrazowania Océ VariaDot. Tworzy ona punkty o zmiennej wielkości poprzez dozowanie kropli atramentu o objętości zmieniającej się od zaledwie 6 do 42 pikolitrów, co pozwala z jednej strony na drukowanie ostrych obrazów o płynnym gradiencie barw oraz naturalnie odbieranych ćwierćtonach, a drugiej uzyskiwanie nasyconych, jednolicie pokrytych, barwnych powierzchni, zapewniając w ten sposób niemal fotograficzną jakość obrazu w różnorakich zastosowaniach. Możliwości urządzenia doceniła firma Sungraf z Chełma, która podczas targów zakupiła ploter. Ma on uzupełnić dotychczasowy park maszynowy firmy - największej agencji reklamowej w swoim regionie - działającej już niemal 20 lat na rynku. Obsługuje ona wiele międzynarodowych koncernów i agencji reklamowych w zakresie projektowania i produkcji materiałów POS.

Dodatkową wartością prezentacji, jaką swoim klientów zaproponowała firma Océ Poland podczas tegorocznej edycji targów Euro-Reklama Outdoor Expo była możliwość obejrzenia na żywo pełnej linii technologicznej, jaka towarzyszy drukowaniu na Arizonie 350GT. Obok - na stoisku firmy Grawcom, zajmującej się dystrybucją ploterów tnących - goście obu firm mogli zobaczyć materiały drukowane na Arizonie 350GT, z których następnie wycinane były odpowiednie kształty poszczególnych aplikacji na ploterach tnących prezentowanych przez Grawcom.

Małoformatowe rozwiązania dla drukarń i reprocentrów
Trzeci ze Złotych Medali, jakimi w tym roku została uhonorowana firma Océ Poland, przypadł oprogramowaniu z rodzimy PRISMA - PRISMAprepare. Warto dodać, że było to jedyne rozwiązanie informatyczne nagrodzone przez kapitułę Złotych Medali podczas targów Poligrafia 2009. PRISMAprepare to program przeznaczony do arkuszowych maszyn cyfrowych, produkowanych zarówno przez Océ jak też innych dostawców, usprawniający proces przygotowania dokumentów do drukowania. Oferuje m.in. funkcje zbierania dokumentów PDF pochodzących z różnych źródeł w ramach jednego wielosekcyjnego pliku, korekcji i czyszczenia dokumentów i zdjęć, tworzenia layoutu drukowanej pracy, dostosowania odpowiednich podłoży do poszczególnych zleceń lub części zleceń, optymalizacji procesu produkcji poprzez wybór odpowiednich procesów i urządzeń wykańczających.

Wśród innych rozwiązań software’owych promowanych na targach przez firmę Océ Poland znalazł się m.in. nowy system PRISMAweb 5.0, będący łatwym i przyjaznym w obsłudze rozwiązaniem pozwalającym na tworzenie nowych narzędzi i zadań oraz umożliwiający drukarniom dotarcie do ściśle zdefiniowanych rynków z szerszą paletą usług i aplikacji.

Bardzo cieszymy się, że jury Złotych Medali doceniło także nasze rozwiązania informatyczne – mówi Barbara Pękala, odpowiedzialna za PR firmy Océ Poland. – Oprogramowanie z rodziny PRISMA cieszyło się dużym zainteresowaniem zwiedzających nasze stoisko przedstawicieli drukarń cyfrowych i offsetowych, podobnie jak prezentowane na nim maszyny, w tym nagrodzone Złotym Medalem przed dwoma laty urządzenie z rodziny VarioPrint 6000(VP 6160) połączone w linii z systemem BLM 500 do broszurowania prac, kolorowy system CS665 Pro, który przeżywał istne „oblężenie” przez całe targi oraz nowość z ubiegłorocznej drupy – czarno-biały system na papier cięty VarioPrint 4000.

Ostatnia z wymienionych maszyn to urządzenie dedykowane na rynek drukarń akcydensowych i korporacyjnych centrów poligraficznych (reprocentrów) o miesięcznym obciążeniu z zakresu 100 tys.-1,5 mln, maksymalnie 2,5 mln stron. Jest ono dostępne w dwóch wersjach – VarioPrint 4120 i VarioPrint 4110, oferujących prędkość – odpowiednio – 120 i 106 str. A4/min. W maszynie tej zastosowano technologię Océ CopyPress, która „wprasowuje” toner w podłoże, dzięki czemu wydruki mają jakość bardzo zbliżoną do offsetu. Doskonała jakość wydruków (uzyskiwana właśnie dzięki technologii Océ CopyPress ) – to najczęściej padający ze strony klientów komentarz odnośnie prac drukowanych na VarioPrint 6160. Ta bardzo dobrze znana, także z instalacji w rodzimych firmach poligraficznych i korporacyjnych centrach druku, maszyna została na potrzeby pokazów targowych połączona w linii z wysokowydajnym systemem produkcji broszur Océ BLM 500. W tej konfiguracji maszyna, pozwalająca na zadrukowywanie obu stron arkusza w jednym przejściu (dzięki zastosowanej tu technologii Océ Gemini Instant Technology), oferuje prędkość 160 stron A4/min. i drukuje na niemal wszystkich dostępnych na rynku papierach: powlekanych, fakturowanych, książkowych i zwykłych o gramaturze z zakresu od 50 do 300 g/m2. Maszyna VarioPrint 6160 jest dedykowana przede wszystkim dla drukarń specjalizujących się w obsłudze kampanii marketingowych i produkcji książkowej, korporacyjnych działów poligrafii (również tych koncentrujących się na druku transakcyjnym) oraz centrów reprograficznych.

W zakresie rozwiązań do małoformatowego druku kolorowego największym zainteresowaniem zwiedzających stoisko Océ Poland cieszyła się maszyna CS665 Pro, najnowszy przedstawiciel rodziny urządzeń cieszących się niesłabnącą popularnością wśród polskich drukarń cyfrowych i akcydensowych. CS665 Pro to rozbudowana linia produkcyjna, składająca się z modułu drukująco-kopiującego oraz szeregu urządzeń wykańczających, dostępna w różnych konfiguracjach. W zależności od potrzeb maszyna może zostać wyposażona w moduły: odbierający, złamujący, zszywający, klejący bądź broszurujący. Wydajność linii wynosi 65 str. A4/min., zarówno przy produkcji monochromatycznej, jak i wielobarwnej, zaś miesięczne obciążenie – 300 tys. arkuszy/kopii. CS665 Pro drukuje na różnego rodzaju podłożach o gramaturze z zakresu 64-300 g/m2 i formacie maksymalnym 330 x 487 mm.

Bardzo się cieszymy, że nasza ekspozycja w zakresie maszyn małoformatowych spotkała się z dużym zainteresowaniem zwiedzających i jesteśmy przekonani, że owocem spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami będą kolejne kontrakty na dostawę maszyn i wdrożenie naszych zaawansowanych rozwiązań software’owych – konkluduje Barbara Pękala.

Źródło: Océ Poland Ltd.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764