logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces ploterów Artemis / Zenith na Fespie 2014

  PR 29.05.2014, przeczytano 887 razy
ilustracjastrzałka

Marka ploterów Artemis (Zenith) zaliczyła udany występ na targach Fespa 2014 w Monachium. Portfolio dystrybutorów tej marki w Europie powiększyło się o 16 dealerów i obecnie jest ich już 28.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-ploterow-artemis---zenith-na-fespie-2014,21771,artykul.html

Marka Artemis / Zenith jest coraz bardziej rozpoznawalna w Europie. Podczas monachijskiej Fespy wiele firm zamawiało plotery drukujące i urządzenia bezpośrednio na stoisku. Świadczy to dobrej renomie urządzeń na europejskich rynkach, wysokiej jakości urządzeń, dobrej obsłudze i atrakcyjnej cenie.

Oferta Artemis obejmuje wyselekcjonowane urządzenia o najwyższym współczynniku jakości do ceny oraz najszybszym zwrotem z inwestycji (ang. ROI). Na polskim rynku najbardziej popularne są: eko-solwentowy 1601H/HL oraz twardo-solwentowy KM 3200. Właśnie ten pierwszy został zaprezentowany na tegorocznej Fespie.

Oprócz wielkoformatowych drukarem eko, mild i hard-solwentowych, portfolio Artemis / Zenith obejmuje jeszcze plotery tnące, plotery laserowe, plotery termiczne, plotery UV, systemy suszące, systemy nawijające, zgrzewarki do banerów i wyposażenie dodatkowe.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Artemis / Zenith w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764