logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces serii „Dożywotniacy” telewizji Crime + Investigation Polsat

  PR 03.07.2019, przeczytano 1339 razy
ilustracjastrzałka

Na antenie Crime+Investigation Polsat na przełomie maja i czerwca królowała nowa lokalna seria „Dożywotniacy”. Każdy z 5 premierowych odcinków programu oglądało blisko 40 tysięcy widzów w grupie 4+, a produkcja dotarła do ponad 1,39 miliona widzów. Seria podniosła widownię kanału o 144% wobec średnich wyników pasma w trzech miesiącach poprzedzających emisję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-serii-_dozywotniacy_-telewizji-crime-%2B-investigation-polsat,383096,artykul.html

„Dożywotniacy” w analizowanym okresie od 8 maja do 17 czerwca stanowili 5% ramówki, które dały 11% oglądalności kanału. W premierowym paśmie w środy o 22:00 nowa polska seria „Dożywotniacy” regularnie przyciągała na Crime+Investigation blisko 40 tys. widzów w grupie 4+. W ciągu zaledwie 6 tygodni zarówno w premierach, jak i w powtórkach program dotarł do 1,397 miliona widzów, z czego ponad 660 tys. znalazło się w grupie komercyjnej 16-49.

Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji i kreacji z A+E Networks, nadawcy Crime+Investigation Polsat skomentowała: - „Dożywotniacy” to pierwsza seria, która koncentrowała się wyłącznie na historiach osób skazanych na najcięższą karę przewidzianą przez kodeks karny., Jesteśmy dumni, że nasza konsekwentnie realizowana od 6 lat strategia inwestowania w lokalne programy przynosi tak zadowalające efekty.

Dożywotniacy – emisje premierowe

16-49

4+

Dzień

Godzina

 

AMR

Udział %

AMR

Udział %

08.05.2019

22:00

Odc. 1

7,56

0,15

26,14

0,21

15.05.2019

22:00

Odc. 2

16,49

0,34

62,33

0,50

22.05.2019

22:00

Odc. 3

16,68

0,33

47,47

0,36

29.05.2019

22:00

Odc. 4

0,00

0,00

23,87

0,18

05.06.2019

22:00

Odc. 5

24,85

0,57

35,01

0,29

 

 

Średnia

13,00

0,26

38,98

0,31

Dane: Nielsen Audience Measurement, jeśli nie zaznaczone inaczej – dane w tysiącach

Nowy polski serial dokumentalny „Dożywotniacy” to zapis pięciu rozmów z zabójcami, którzy zgodzili się opowiedzieć swoje historie przed kamerą. Wypowiedzi osadzonych uzupełniają inscenizacje i komentarze ekspertów – m.in. profesorów prawa, psychologów i funkcjonariuszy służby więziennej. Bohaterowie programu do końca życia będą zmagali się ze swoją przeszłością w więziennych murach. Niektórzy z nich są wielokrotnymi mordercami, dla których ludzkie życie jest bezwartościowe, a zabicie człowieka przyszło im z niewiarygodną łatwością. Inni nie wiedzą, „co w nich wstąpiło”, mówią, że to był impuls lub że byli w amoku i okazało się, że drzemie w nich „potwór”. Mimo że każdy z bohaterów programu jest inny, łączy ich jedno – każdy z nich jest mordercą, a ich jedyną nadzieją na wyjście z więzienia jest warunkowe przedterminowe zwolnienie.

To kolejna lokalna produkcja telewizji Crime+Investigation w Polsce po zrealizowanych w ostatnich latach m.in. „Opowiem ci o zbrodni” i „Polskich zabójczyniach”. Tajemnicach mundialu”. Za realizację „Dożywotników” na zlecenie A+E Networks odpowiadał Kombinat Artystyczny TONIGHT. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym była Agnieszka Kubiak, a ze strony Kombinatu Artystycznego – Mikołaj Lizut.

Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764