logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces serii „Dożywotniacy” telewizji Crime + Investigation Polsat

  PR 03.07.2019, przeczytano 1340 razy
ilustracjastrzałka

Na antenie Crime+Investigation Polsat na przełomie maja i czerwca królowała nowa lokalna seria „Dożywotniacy”. Każdy z 5 premierowych odcinków programu oglądało blisko 40 tysięcy widzów w grupie 4+, a produkcja dotarła do ponad 1,39 miliona widzów. Seria podniosła widownię kanału o 144% wobec średnich wyników pasma w trzech miesiącach poprzedzających emisję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-serii-_dozywotniacy_-telewizji-crime-%2B-investigation-polsat,383096,artykul.html

„Dożywotniacy” w analizowanym okresie od 8 maja do 17 czerwca stanowili 5% ramówki, które dały 11% oglądalności kanału. W premierowym paśmie w środy o 22:00 nowa polska seria „Dożywotniacy” regularnie przyciągała na Crime+Investigation blisko 40 tys. widzów w grupie 4+. W ciągu zaledwie 6 tygodni zarówno w premierach, jak i w powtórkach program dotarł do 1,397 miliona widzów, z czego ponad 660 tys. znalazło się w grupie komercyjnej 16-49.

Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji i kreacji z A+E Networks, nadawcy Crime+Investigation Polsat skomentowała: - „Dożywotniacy” to pierwsza seria, która koncentrowała się wyłącznie na historiach osób skazanych na najcięższą karę przewidzianą przez kodeks karny., Jesteśmy dumni, że nasza konsekwentnie realizowana od 6 lat strategia inwestowania w lokalne programy przynosi tak zadowalające efekty.

Dożywotniacy – emisje premierowe

16-49

4+

Dzień

Godzina

 

AMR

Udział %

AMR

Udział %

08.05.2019

22:00

Odc. 1

7,56

0,15

26,14

0,21

15.05.2019

22:00

Odc. 2

16,49

0,34

62,33

0,50

22.05.2019

22:00

Odc. 3

16,68

0,33

47,47

0,36

29.05.2019

22:00

Odc. 4

0,00

0,00

23,87

0,18

05.06.2019

22:00

Odc. 5

24,85

0,57

35,01

0,29

 

 

Średnia

13,00

0,26

38,98

0,31

Dane: Nielsen Audience Measurement, jeśli nie zaznaczone inaczej – dane w tysiącach

Nowy polski serial dokumentalny „Dożywotniacy” to zapis pięciu rozmów z zabójcami, którzy zgodzili się opowiedzieć swoje historie przed kamerą. Wypowiedzi osadzonych uzupełniają inscenizacje i komentarze ekspertów – m.in. profesorów prawa, psychologów i funkcjonariuszy służby więziennej. Bohaterowie programu do końca życia będą zmagali się ze swoją przeszłością w więziennych murach. Niektórzy z nich są wielokrotnymi mordercami, dla których ludzkie życie jest bezwartościowe, a zabicie człowieka przyszło im z niewiarygodną łatwością. Inni nie wiedzą, „co w nich wstąpiło”, mówią, że to był impuls lub że byli w amoku i okazało się, że drzemie w nich „potwór”. Mimo że każdy z bohaterów programu jest inny, łączy ich jedno – każdy z nich jest mordercą, a ich jedyną nadzieją na wyjście z więzienia jest warunkowe przedterminowe zwolnienie.

To kolejna lokalna produkcja telewizji Crime+Investigation w Polsce po zrealizowanych w ostatnich latach m.in. „Opowiem ci o zbrodni” i „Polskich zabójczyniach”. Tajemnicach mundialu”. Za realizację „Dożywotników” na zlecenie A+E Networks odpowiadał Kombinat Artystyczny TONIGHT. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym była Agnieszka Kubiak, a ze strony Kombinatu Artystycznego – Mikołaj Lizut.

Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764