logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces serii „Złoto Bałtyku” w telewizji History

  PR 14.05.2019, przeczytano 293 razy
ilustracja

Na antenie HISTORY w kwietniu królowała nowa lokalna seria „Złoto Bałtyku”. Każdy z 5 odcinków programu oglądało średnio ponad 90 tysięcy widzów w grupie 4+ i 46 tysięcy w grupie komercyjnej 16-49. Serial podniósł widownię kanału o 309% wobec średnich wyników kanału w prime-timie w kwietniu i dał HISTORY 4. pozycję wśród stacji kablowo-satelitarnych w paśmie premier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-serii-_zloto-baltyku_-w-telewizji-history,382434,artykul.html

Pięcioodcinkowa seria opowiada o losach osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach. Widzowie poznali kulisy pracy osób, którymi kieruje prawdziwa gorączka bursztynu. Dowiedzieli się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn – od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc.

We wtorki o 21:00 od 2 kwietnia nowa polska seria „Złoto Bałtyku” regularnie przyciągała na HISTORY ponad 46 tys. w grupie komercyjnej (wzrost o 382% wobec średniej pasma z ostatniego roku) oraz 90 tys. w grupie 4+ (wzrost o 239%). W ciągu zaledwie 6 tygodni zarówno w premierach, jak i w powtórkach program dotarł do ponad 2,7 miliona widzów, z czego ponad 1 milion w grupie komercyjnej 16-49. W czasie emisji premierowych odcinków HISTORY zajęło 4. miejsce wśród kanałów kablowo satelitarnych w grupie 16-49 i 5. w grupie 4+. Sam serial bardzo przywiązał widzów – 69% osób z grupy komercyjnej 16-49, które włączyły program, obejrzały go do końca.

Dwa miesiące po polskiej premierze pod koniec czerwca „Złoto Bałtyku” zostanie wyemitowane na kanałach HISTORY w 25 krajach Europy Środkowej i Wschodniej m.in. Rumunii, Rosji, Norwegii, Turcji i na Węgrzech.

To piąta lokalna produkcja telewizji HISTORY w Polsce po zrealizowanych w ostatnich latach m.in. „Poszukiwaczach zaginionej prawdy” i „Tajemnicach mundialu”. Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiadała ATM Grupa, która wyprodukowała wcześniej m.in. serię „Brać czy nie brać” na zlecenie HISTORY. Reżyserem programu jest Sambor Wilk, który ma na swoim koncie wiele programów dokumentalno-rozrywkowych. Ze strony A+E Networks producentem merytorycznym i kreatywnym była Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupa produkcję nadzorował Krzysztof Jakubowski.

Źródło: A+E Networks

www.aenetworks.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty
"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat...
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico
Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym...
Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764