logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces serii „Złoto Bałtyku” w telewizji History

  PR 14.05.2019, przeczytano 712 razy
ilustracja

Na antenie HISTORY w kwietniu królowała nowa lokalna seria „Złoto Bałtyku”. Każdy z 5 odcinków programu oglądało średnio ponad 90 tysięcy widzów w grupie 4+ i 46 tysięcy w grupie komercyjnej 16-49. Serial podniósł widownię kanału o 309% wobec średnich wyników kanału w prime-timie w kwietniu i dał HISTORY 4. pozycję wśród stacji kablowo-satelitarnych w paśmie premier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-serii-_zloto-baltyku_-w-telewizji-history,382434,artykul.html

Pięcioodcinkowa seria opowiada o losach osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach. Widzowie poznali kulisy pracy osób, którymi kieruje prawdziwa gorączka bursztynu. Dowiedzieli się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn – od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc.

We wtorki o 21:00 od 2 kwietnia nowa polska seria „Złoto Bałtyku” regularnie przyciągała na HISTORY ponad 46 tys. w grupie komercyjnej (wzrost o 382% wobec średniej pasma z ostatniego roku) oraz 90 tys. w grupie 4+ (wzrost o 239%). W ciągu zaledwie 6 tygodni zarówno w premierach, jak i w powtórkach program dotarł do ponad 2,7 miliona widzów, z czego ponad 1 milion w grupie komercyjnej 16-49. W czasie emisji premierowych odcinków HISTORY zajęło 4. miejsce wśród kanałów kablowo satelitarnych w grupie 16-49 i 5. w grupie 4+. Sam serial bardzo przywiązał widzów – 69% osób z grupy komercyjnej 16-49, które włączyły program, obejrzały go do końca.

Dwa miesiące po polskiej premierze pod koniec czerwca „Złoto Bałtyku” zostanie wyemitowane na kanałach HISTORY w 25 krajach Europy Środkowej i Wschodniej m.in. Rumunii, Rosji, Norwegii, Turcji i na Węgrzech.

To piąta lokalna produkcja telewizji HISTORY w Polsce po zrealizowanych w ostatnich latach m.in. „Poszukiwaczach zaginionej prawdy” i „Tajemnicach mundialu”. Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiadała ATM Grupa, która wyprodukowała wcześniej m.in. serię „Brać czy nie brać” na zlecenie HISTORY. Reżyserem programu jest Sambor Wilk, który ma na swoim koncie wiele programów dokumentalno-rozrywkowych. Ze strony A+E Networks producentem merytorycznym i kreatywnym była Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupa produkcję nadzorował Krzysztof Jakubowski.

Źródło: A+E Networks

www.aenetworks.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziennikarz „Przeglądu Sportowego” Maciej Petruczenko znalazł się w trzyosobowym gronie nominowanych do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego. W konkursie magazynu „Press” nominowani zostali także: Tomasz Ćwiąkała (Canal+ Sport) i Radosław Leniarski („Gazeta Wyborcza”).
Wyniki badania Mediapanel za listopad 2020
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
Przegladsportowy.pl dołącza do grona płatnych subskrypcji cyfrowych oferowanych przez Ringier Axel Springer Polska.  3 grudnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. To kolejny, obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl, serwis Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
„Nieobecni są wśród nas” - poruszająca kampania Playera i fundacji Itaka
W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.
Rozdział Digital jest 10. i ostatnią publikacją w ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej Księgi jest edukacja i popularyzacja dobrych praktyk, które mają istotne znaczenie dla sektora...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764