logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces studia kreatywnego Lens That na Festiwalu w Cannes

  PR 24.06.2024, przeczytano 457 razy
ilustracja

Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes. Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię "Refurb. Better than New." dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4 srebrnymi Lwami za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken. Lens That znalazło się także na 18 shortlistach, w tym w prestiżowej kategorii Titanium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-studia-kreatywnego-lens-that-na-festiwalu-w-cannes,404756,artykul.html

Najważniejsze wyróżnienia:

  1. Grand Prix za kampanię „Better than New” dla Philips w kategorii Experience: Creative Business Transformation - Experience Transformation
  2. 4x Złoty Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken
  3. 4 x Srebrny Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heinekena 

Lens That zostało docenione za swoje innowacyjne podejście w kategoriach takich jak Tangible & Spatial Technology, Use of Technology oraz Immersive Experiences.

Za pomysł kreatywny kampanii "Pub Museums" odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz Thinkhouse Ireland. Kampania "Refurb. Better than New." została przygotowana przez LePub Amsterdam, Shotz Berlin, Ambassadors, OMD Amsterdam i Ketchum Amsterdam.

Kampania „Pub Museums” – Heineken

Kampania „Pub Museums” dla Heinekena to wyjątkowe połączenie technologii i kreatywności, które w sposób unikalny angażuje konsumentów. Realizowana w ramach współpracy z czołowymi agencjami z różnych części Europy, kampania skupiła się na ożywieniu historii piwa Heineken i stworzeniu interaktywnych doświadczeń dla klientów w różnych lokalizacjach. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii oraz innowacyjnych metod marketingowych, kampania nie tylko przyciągnęła uwagę jurorów w Cannes, ale także zdobyła szerokie uznanie w branży. Dzięki rozwiązaniom AR przygotowanym przez Lens That stworzono wirtualne muzea w trzech historycznych irlandzkich pubach: Toner’s Pub w Dublinie, Mother Mac’s w Limerick oraz najstarszym pubie świata Sean’s Bar w Athlone. Kampania miała na celu ochronę dziedzictwa irlandzkich pubów i przekształcanie ich w wirtualne muzea, co mogłoby zapewnić pubom rządowe dotacje i zwolnienia podatkowe oraz wsparcie starań o uznanie przez UNESCO jako części dziedzictwa kulturowego Irlandii.

Kampania „Refurb. Better than New” dla Philips

W Cannes Lens That zostało również wyróżnione za kampanię „Better than New” dla Philips. Kampania ta, mająca na celu promowanie produktów odnowionych i ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji, zdobyła uznanie na całym świecie. Zainicjowana w Dniu Ziemi, zawierała film oraz aktywację AR w Berlinie, gdzie wirtualna góra wyrzuconych prezentów zachęcała do refleksji nad nawykami zakupowymi.W ramach kampanii, Philips promuje sprzedaż produktów odnowionych, podkreślając ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji. Produkty te przechodzą rygorystyczne kontrole jakości, co zmniejsza marnotrawstwo i wpływ na środowisko. W 2023 roku program odnowy Philips ponownie wykorzystał 6,7 ton materiałów, sprzedając ponad 13 000 produktów.

Źródło: Lens That

Dodatkowe informacje:

O Lens That
Lens That to studio kreatywne założone przez Pawła Jarco, które specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu rozszerzonej rzeczywistości (AR - Augmented Reality) dla marketingu i reklamy. Studio działa od 2017 roku, od tego czasu zrealizowało ponad 600 projektów na ponad 60 rynkach na świecie i uzyskało status oficjalnego partnera takich platform jak Meta, Snapchat, TikTok i 8th Wall.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
Laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764