logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces warsztatów Avery Dennison i Studio Plastyczne FX

  PR 07.01.2007, przeczytano 2038 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu odbyły się ostatnie z tegorocznych warsztatów poświęconych profesjonalnemu aplikowaniu folii samoprzylepnych, organizowanych przez firmy Avery Dennison Polska i Studio Plastyczne FX. W sumie w ośmiu spotkaniach, jakie odbyły się w mijającym roku, wzięło udział około 100 osób z całej Polski, reprezentujących agencje reklamowe, drukarnie wielkoformatowe i firmy specjalizujące się w grafice pojazdowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-warsztatow-avery-dennison-i-studio-plastyczne-fx,4955,artykul.html

Tegoroczny cykl warsztatów szkoleniowych Avery Dennison Polska i Studia Plastycznego FX składał się z czterech szkoleń o charakterze podstawowym i czterech szkoleń zaawansowanych. Pierwsze z nich, jednodniowe, obejmowało podstawy teoretyczne oklejania pojazdów folią samoprzylepną. Z kolei warsztaty zaawansowane, poza częścią teoretyczną, obejmowały aplikację folii w głębokich przetłoczeniach i całościowe oklejanie pojazdów. Wszystkie spotkania prowadził Krzysztof Wolski, szef Studia Plastycznego FX, będącego autoryzowanym centrum szkoleniowym Avery Dennison Polska.

Wiele osób, które uczestniczyły w warsztatach podstawowych, natychmiast po ich zakończeniu zgłaszało swoją obecność na szkoleniach zaawansowanych – podkreśla Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics & Reflective Division. – Bardzo nas to cieszy, gdyż oznacza, że zawartość merytoryczna warsztatów oraz poziom wiedzy prowadzącego spotkały się z aprobatą uczestników. Potwierdzeniem tego są również wypełniane przez nich ankiety. Zdecydowana większość uczestników uznała w nich organizowane przez nas imprezy za niezwykle przydatne i wyraziła zainteresowanie innymi tego typu spotkaniami w przyszłości.

Program warsztatów, zapoczątkowanych w Polsce w sierpniu tego roku, został oparty o zachodnioeuropejskie doświadczenia Avery Dennison, gdzie takie spotkania odbywają się od lat. Ich głównym celem było podniesienie wiedzy i umiejętności osób z naszego kraju zajmujących się aplikacjami. Uczestnicy warsztatów, organizowanych w niewielkich, najwyżej 15-osobowych grupach, mieli m.in. okazję zapoznać się z ofertą Avery Dennison w zakresie podłoży samoprzylepnych do grafiki pojazdowej, jak również samodzielnie wykonać aplikację folii na samochodach. Na zakończenie każdy z nich otrzymał stosowny certyfikat, potwierdzający udział w warsztatach.

Wielu uczestników szkoleń ceni sobie fakt, że odbywają się one w kameralnej atmosferze, w niewielkich, kilku-, kilkunastoosobowych grupach – mówi Katarzyna Kozińska. – Daje to możliwość prowadzącemu na bardzo indywidualne podejście, co w przypadku praktycznych aplikacji na pojazdach jest niezwykle istotne. Podczas dwóch dni warsztatów zaawansowanych jest zatem czas zarówno na rozbudowaną część teoretyczną, jak też na wielogodzinne zajęcia praktyczne, podczas których uczestnicy uczą się nawet najtrudniejszych technik oklejania pojazdów. Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że największym zainteresowaniem cieszyło się oklejanie tzw. trudnych powierzchni: zderzaków, drzwi, listew itd.

Zachęceni sukcesem tegorocznej edycji warsztatów, przedstawiciele firm Avery Dennison Polska i Studio Plastyczne FX planują kolejne spotkania tego rodzaju. Ruszamy już 15 stycznia – mówi Katarzyna Kozińska – i zakładamy, że szkolenia w warszawskim Centrum Szkoleniowym (czyli w siedzibie Studia Plastycznego FX) będą odbywały się co miesiąc. Co więcej, planujemy też podobne imprezy organizowane wspólnie z naszymi dystrybutorami w innych miastach Polski. Tu też zrobiliśmy już pierwszy krok, organizując w listopadzie – wspólnie z firmą Plastics Group – pokazy oklejania samochodów folią w Lublinie i Warszawie.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniach już dziś mogą kontaktować z dystrybutorami Avery Dennison Polska – firmami Plastics Group i Tuplex, jak również z prowadzącą warszawskie warsztaty firmą Studio Plastyczne FX (szkolenia(at)studiofx.pl). Warto dodać, że w przypadku uczestnictwa w szkoleniach co najmniej dwóch osób z jednej firmy oferowane są atrakcyjne rabaty.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764