Serwis internetowy Alert Media Communications zajął wysokie, drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych (IAGE) na zlecenie magazynu Home&Market. Strona www.alertmedia.pl uzyskała aż 49 punktów na 55 możliwych, co dało jej bardzo dobrą średnią 4,454 punktów.
Specjaliści IAGE w szczególności docenili serwis www.alertmedia.pl za „obszerne materiały szkoleniowe dotyczące np. sytuacji kryzysowych oraz relacji z mediami”. Z materiałów informacyjnych i szkoleniowych w zakładce „Poradnik on-line. Zasady skutecznego komunikowania” korzystają nie tylko specjaliści z branży, ale również studenci i wszyscy Ci, którzy wiążą swoją przyszłość z Public Relations.
Strona www agencji Alert Media Communications została też doceniona za bieżącą aktualizację informacji prasowych oraz aktualności z życia firmy, zakładkę o klientach, nagrodach i wyróżnieniach dla agencji oraz przejrzystą ofertę. Zdaniem IAGE, serwis Alert Media jest bardzo czytelny, dzięki czemu nawigacja nie sprawia gościom strony
i potencjalnym klientom żadnych kłopotów.
W ocenie IAGE Alert Media zasługuje na szczególną pochwałę również za umożliwienie łatwego i szybkiego kontaktu z agencją. „Alert Media, jako jedyna agencja posiada również tzw. telefon pogotowia medialnego, z którego mogą skorzystać menedżerowie w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej w ich firmie” – napisał Home&Market.
IAGE wskazał jednak, że trudno szukać na stronach Alert Media anglojęzycznej wersji serwisu.
„Za brak obcojęzycznej wersji serwisu dostaliśmy 0 punktów, co bardzo obniżyło nam końcową średnią. Gdybyśmy tę wersję mieli, zajęlibyśmy jeszcze wyższą pozycję. Oczywiście można się zastanawiać, czy wersja obcojęzyczna wpływa istotnie na zadania, jakie ma pełnić witryna internetowa polskiej firmy usługowej. Ale i tak wkrótce to zmienimy, dodając wersję anglojęzyczną” – powiedział Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications. Adam Łaszyn podkreślił jednak inną rzecz: „Strzałem w dziesiątkę okazało się natomiast udostępnienie bogatych materiałów edukacyjnych. Dociera do nas mnóstwo sygnałów, że materiały z naszej biblioteki wiedzy bardzo często są wykorzystywane, np. w pracach dyplomowych studentów wielu szkół i kursów PR. Widziałem program jednego z komercyjnych wykładów opisujący narzędzia PR słowo w słowo, przecinek w przecinek zgodnie z listą z naszej strony www. To dla nas duże wyróżnienie. W ten bowiem sposób nie tylko promujemy siebie, ale i realizujemy zadanie edukowania, czym jest dobry PR.”
Serwis www.alertmedia.pl powstał własnymi siłami agencji Alert Media Communications. Treść nadal tworzą konsultanci agencji. Od strony technicznej serwisem opiekuje się zaś firma Artpage.pl Bartka Małeckiego – byłego pracownika Alert Media, który opracował wygląd i nawigację serwisu. We współpracy Alert Media i Artpage.pl powstał też serwis internetowy agencji reklamowej Publicis, który w bliźniaczym rankingu Home&Market i IAGE dla sieciowych agencji reklamowych zdobył najwyższe, 1. miejsce. "Wygląda na to, że nasze podejście do sposobu przedstawiania w sieci firm komunikacji marketingowej świetnie się sprawdza" – powiedział Bartek Małecki.
IAGE oceniał agencje PR w 11 kategoriach: wrażenie ogólne, aktualności, informacje o agencji oraz jej władzach, kontakt z agencją, oferta, lista klientów, biuro prasowe z aktualnymi informacjami prasowymi, a także materiały informacyjne, szkoleniowe, case studies do pobrania przez zainteresowanych, szybkość ładowania się strony, łatwość nawigacji oraz udostępnienie obcojęzycznej wersji witryny. Alert Media we wszystkich kategoriach otrzymała po maksymalne 5 punktów, jedynie 0 punktów za brak wersji anglojęzycznej i 4 punkty w kategorii pierwszej.
Pierwsze miejsce w rankingu zajęła agencja Multi Communications. Drugie miejsce oprócz Alert Media Communications przypadło również trzem innym agencjom: ITBC Communication, OnBoard PR oraz Partner of Promotion.
Informacje o ALERT MEDIA Communications:
ALERT MEDIA Communications to wyspecjalizowana agencja public relations, która stawia sobie za cel łączenie komunikacyjnych interesów osób, firm i instytucji z jednej strony oraz dziennikarzy i innych grup docelowych z drugiej. Specjalizacja firmy to Zarządzanie Treścią, czyli właściwy dobór, konstruowanie i precyzyjne dostarczanie ważnych dla klienta treści
do jego kluczowych odbiorców. Specjalizację tę Alert Media realizuje w czterech obszarach:
PR korporacyjny, komunikacja kryzysowa, relacje z mediami oraz szkolenia medialne i efektywnego komunikowania. Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations
– stowarzyszenia najbardziej cenionych polskich agencji PR.
Klientami ALERT MEDIA są obecnie m.in.: CANAL + Cyfrowy, Goodyear/Dunlop/Dębica, NUTRICIA, Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola Beverages Polska, MDDP, Kraft Foods, Leroy Merlin, Publicis, Pilkington, Bakoma, Mapei, Orkla Media, PGNiG oraz Komitet Ochrony Praw Dziecka i Federacja Polskich Banków Żywności.
Źródło: ALERT MEDIA