logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakłady Artystyczne ART z maszynami OKI na Remadays

  PR 23.02.2017, przeczytano 867 razy
ilustracjastrzałka

Dostarczająca od 25 lat rozwiązania dla branży poligraficznej firma Zakłady Artystyczne ART (dystrybutor m.in. OKI, JUST Normlicht czy GL Optic) wzięła po raz kolejny udział w targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, które odbywały się w Nadarzynie koło Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaklady-artystyczne-art-z-maszynami-oki--na-remadays,31563,artykul.html

Impreza okazała się dla niej dużym sukcesem - zainteresowanie prezentowanymi na jej stoisku najnowszymi maszynami drukującymi OKI – modelami Pro9541 i Pro 9542 - było bardzo duże, m.in. za sprawą wysokiej jakości wydruków (wykonywanych na papierach dostarczonych przez firmę Antalis), a także doświadczenia jej właściciela – Sławomira Wojtasia, od ponad 40 lat związanego z branżą poligraficzną, który w sposób przejrzysty przedstawiał możliwości urządzeń gościom odwiedzającym stoisko. Wszystko to sprawiło, że firma już podczas samych targów sprzedała kilka maszyn, rozpoczęła też szereg rozmów handlowych z potencjalnymi użytkownikami obu rozwiązań.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak wielu gości odwiedzających nasze stoisko zainspirowało się naszymi propozycjami - mówi Sławomir Wojtaś, właściciel Zakładów Artystycznych ART. - Z pewnością prezentowana przez nas oferta wyróżniała się spośród innych, o czym świadczy duże zainteresowanie gości przez wszystkie dni targowe. Maszyny OKI bowiem to stworzona z myślą o potrzebach branży graficznej i przemysłu kreatywnego propozycja, która również może śmiało obsługiwać procesy drukowania w biurach i instytucjach. Ważnym jest również to - na co zwracali uwagę odwiedzający nas goście - że jesteśmy znanym i sprawdzonym partnerem, co ma niemałe znaczenie przy wyborze firmy, z którą chcą współpracować. Dlatego zależało im na tym, aby rozpocząć tę współpracę z nami, a targi były ku temu doskonałą okazją. Cieszy nas fakt, że prezentowane na naszym stoisku wydruki zachwycały swoją jakością przedstawicieli obu tych sektorów, czego dowodem są nie tylko trwające niemal cały czas prezentacje, ale również sprzedane maszyny i szereg rozmów handlowych, które rozpoczęliśmy podczas tej imprezy. Przy tej okazji mogliśmy się bowiem podzielić naszą wiedzą i doświadczeniem, jakie od ponad 40 lat mamy w branży graficznej i poligraficznej, co doceniali nasi goście. Same urządzenia prezentowane przez nas oferują – obok wysokiej jakości – także wysoką prędkość drukowania, a także niższe koszty eksploatacji, a więc to wszystko, czego poszukują firmy zajmujące się tworzeniem projektów graficznych i drukowaniem.

Goście odwiedzający stoisko zwracali również uwagę na fakt, że maszyny OKI oferują elastyczność obsługi wielu nośników, co daje jeszcze szersze pole do popisu projektantom i umożliwia realizację ciekawych projektów.

- Dzięki oferowanym przez nas maszynom użytkownik może drukować prace na żądanie, wykorzystując pełną gamę kolorów procesowych z dodatkiem bieli lub przezroczystego połysku (jak w przypadku modelu Pro9541) i kolorów dodatkowych, w tym białego na ciemnym tle (jak w przypadku modelu Pro9542), na co zwracali szczególną uwagę nasi goście. Ważnym jest również fakt, że nasi klienci wraz z dostarczanym przez nas sprzętem oferującym ogromne możliwości otrzymują od nas wiedzę na temat procesów związanych z drukowaniem na tych maszynach. Nasze wieloletnie doświadczenie, w przeciwieństwie do firm o wiele młodszych, które sprzedają podobne maszyny, pozwala nam bowiem na dodawanie do kontraktu, związanego ze sprzedażą wartości dodanej, jaką jest nasza profesjonalna pomoc – mówi Sławomir Wojtaś.

Warto podkreślić, że drukarki OKI umożliwiają wysokiej jakości wydruki na szerokiej gamie podłoży. - Proces, który wcześniej mógł być osiągnięty tylko poprzez zastosowanie drogiego sprzętu cyfrowego lub offsetowego teraz - dzięki OKI - staje się dostępny od ręki i atrakcyjny kosztowo, nawet dla niskich nakładów, dlatego spotkał się z tak pozytywnym przyjęciem na tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw – podkreśla Sławomir Wojtaś.

Warto wspomnieć, że prezentowane drukarki są w pełni kompatybilne z serwerem EFI Fiery XF 6.0, który umożliwia zarządzanie kolorami, w tym kolorami CMYK i dodatkowymi, optymalizując ich głębie i jakość (jak w przypadku Pro 9541), a także białym i kolorami dodatkowymi – także białym na ciemnym tle (jak w modelu Pro9542). Rozdzielczość, jaką gwarantują urządzenia to 1200 x 1200 dpi, a wielopoziomowa technologia druku ProQ zastosowana w maszynach – jak deklaruje producent – wręcz „ożywia” kolory na wydrukach. Co ciekawe – we wrześniu w ofercie OKI znajdzie się także kolor srebrny i złoty.

- Dla odwiedzających nas gości jeszcze jeden fakt miał ogromne znaczenie – oba urządzenia zapewniają użytkownikom znacznie niższe koszty użytkowania w stosunku do konkurencyjnych rozwiązań. Dzieje się tak przede wszystkim ze względu na atrakcyjną cenę, a także dzięki wyjątkowo wysokiej wydajności pojemników z tonerem  i bębnów. To niemałe znaczenie dla firm poszukujących niedrogich, a jednocześnie technologicznie zaawansowanych rozwiązań. Dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami również po targach – zarówno tych, których zainspirowaliśmy podczas samej imprezy, jak również tych, którym nie udało się dotrzeć do Nadarzyna.


Źródło: Sławomir Wojtaś, Zakłady Artystyczne Art

www.art.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764