logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukcesy sprzedażowe Canon na Fespa dzięki Océ Colorado 1640 z technologią Uvgel

  PR 26.05.2017, przeczytano 947 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon odniosła historyczny sukces sprzedażowy podczas targów FESPA 2017 (Hamburg, 8-12 maja 2017 r.) i wyznaczyła nowe standardy w zakresie druku wielkoformatowego, wprowadzając na rynek europejski innowacyjną maszynę drukującą z roli Océ Colorado 1640. Wydarzenie było również doskonałą okazją do uczczenia dziesięciolecia innowacyjnej serii ploterów Océ Arizona, która od dekady pozwala rozwijać dostawcom usług druku ich biznes w oparciu o niestandardowe zastosowania produkcyjne dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukcesy-sprzedazowe-canon-na-fespa-dzieki-oc%C3%A9-colorado-1640-z-technologia-uvgel,32617,artykul.html

Wyposażony w innowacyjną technologię UVgel ploter Océ Colorado 1640 okazał się jedną z targowych sensacji. Cogodzinne prezentacje możliwości nowego modelu przyciągały tłumy zainteresowanych, a przedstawiciele firm z Europy (w tym Polski), Afryki i Bliskiego Wschodu złożyli kilkadziesiąt zamówień bezpośrednio na miejscu wydarzenia.

Jednym z nabywców nowego plotera podczas targów było warszawskie Studio Bell, które tym samym będzie pierwszą drukarnią w Polsce wyposażoną w Océ Colorado 1640. Prowadzona przez Bartosza Świderskiego drukarnia cyfrowa specjalizuje się w druku grafiki artystycznej i plakatów oraz profesjonalnych oznakowań wizualnych, takich jak fototapety i folie okienne dla firm. Studio Bell w swoim parku maszynowym posiada już kilka rozwiązań druku wielkoformatowego Canon – był m.in. pierwszym warszawskim nabywcą innowacyjnego plotera Océ Arizona 350 GT.

Plotery płaskie Canon z serii Océ Arizona także zanotowały wysoką sprzedaż podczas targów FESPA 2017. Urządzenia cieszyły się dużym powodzeniem zarówno wśród obecnych klientów, chcących zwiększyć możliwości produkcyjne, jak i zupełnie nowych inwestorów, dążących do rozwijania biznesu w oparciu o niestandardowe zastosowania maszyny. Polskim nabywcą plotera UV Océ Arizona 1260XT była warszawska drukarnia Iwonex, która zamówiła urządzenie w najbardziej rozbudowanej konfiguracji – z modułem druku z roli oraz automatycznym systemem czyszczenia głowic. Sukces sprzedażowy Canon na FESPA 2017 zbiegł się również z instalacją jubileuszowej, 6000. drukarki Océ Arizona w drukarni Technipub we Francji.

Mark Lawn, dyrektor ds. profesjonalnych rozwiązań druku na Europę, Canon Europe, komentuje: - Prognozowaliśmy, że tegoroczna FESPA będzie dla Canon przełomowa, jednak reakcja rynku na Océ Colorado 1640 przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Niewątpliwie umacnia to pozycję Canon jako lidera innowacji w sektorze druku wielkoformatowego. Już w połowie targów osiągnęliśmy wszystkie założone cele dla każdego modelu z naszego portfolio. Zaledwie dwa miesiące po premierze mamy już 100 zamówień na drukarkę Océ Colorado 1640 od klientów z 17 krajów. To pokazuje, że klienci oczekują urządzeń, które łączą wysoką wydajność, jakość, uniwersalność nośników oraz niskie koszty eksploatacji.

Mark Lawn
kontynuuje: - Producenci reklam i grafiki przyjeżdżają na targi FESPA, aby rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne i rozwijać ofertę. Takie podejście w pełni odpowiada naszej filozofii, zgodnie z którą pomagamy dostawcom usług druku zdobywać nowe kompetencje, udostępniając im innowacyjne technologie i pozwalając odkryć nowe modele biznesowe, dzięki którym mogą spełniać potrzeby swoich klientów. Choć największym wydarzeniem technologicznym targów dla Canon bez wątpienia była premiera Océ Colorado, to nasze uczestnictwo na FESPA 2017 miało jeszcze jeden ważny cel: pokazać dostawcom usług druku, że w naszej szerokiej ofercie profesjonalnych rozwiązań wielkoformatowych znajdą produkty, które otworzą im drogę do rozwoju biznesowego i podniesienia efektywności produkcyjnej.

- Połączenie wiedzy rynkowej, wieloletniego doświadczenia, innowacyjnych technologii oraz różnorodnych aplikacji druku najlepiej ukazuje potencjał rozwoju, jaki możemy świadczyć naszym klientom. Opinie, które zebraliśmy podczas targów wskazują, że nasza zintegrowana kampania dla marki z branży beauty oraz dwa najnowsze branżowe magazyny Think Personal oraz Think Décor spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Oprócz rekordowej sprzedaży modeli Océ Colorado, Océ Arizona, Océ ProCut oraz imagePROGRAF, także produkcyjna drukarka fotograficzna DreamLabo i system druku cyfrowego imagePRESS zawładnęły wyobraźnią odwiedzających, chcących rozszerzyć ofertę o nowe formaty i produkty, a w konsekwencji – nowe kanały sprzedaży.

Océ Colorado 1640 wyróżniona przez EDP

Podczas FESPA 2017, drukarka Océ Colorado 1640 zdobyła prestiżową nagrodę przyznawaną przez stowarzyszenie European Digital Press (EDP) w kategorii Ploterów rolowych do 170 cm. Komisja konkursowa tak skomentowała werdykt: - Wszystkie technologie druku mają swoje niewątpliwe zalety, ale i ograniczenia. Ploter Océ Colorado 1640 gwarantuje wydajność i świetną jakość druku na różnorodnych nośnikach. Ta maszyna może okazać się przełomem w segmencie urządzeń drukujących z roli o szerokości 160 cm. Jest szybka, ekonomiczna i unikatowa pod względem konstrukcyjnym. Océ Colorado 1640 wyznacza kierunek rozwoju precyzyjnego druku atramentowego.

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764