logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Kraków: Sukcesywna dostawa gadżetów do sklepu MNK w ramach wystawy "Tamara Łempicka”

Oferta ważna do:16.12.2022 godz. 12:00
Odsłon: 190

Sukcesywna dostawa gadżetów do sklepu MNK w ramach wystawy "Tamara Łempicka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gadżetów do sklepu MNK w ramach wystawy "Tamara Łempicka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3f18c3-7489-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061626/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Sukcesywna dostawa gadżetów do sklepu MNK w ramach wystawy Tamara Łempicka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mnk.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Zamawiający nakłada na Wykonawców wymogi mające na celu ochronę poufnego charakteru informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Klauzulą poufności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została objęta część SWZ obejmująca Załącznik Nr 7 do SWZ – Plik graficzny reprodukcji obrazu Tamary Łempickiej.
3. Zgodnie z art. 280 ust. 3 w zw. z art. 18 ust. 4 Pzp wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SWZ) może uzyskać poprzez złożenie oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.)
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 należy złożyć w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez Platformę.
5. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. W przypadku podpisywania oświadczenia przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oświadczenia należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone, z wymogami określonymi w rozdziale XVIII ust. 10 SWZ.
7. Po złożeniu oświadczenia, według zasad określonych w niniejszym rozdziale, Zamawiający przekaże za pośrednictwem Platformy część SWZ, o którym mowa w ust. 2
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet dostępnej pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl. Zawiadomienia,
oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://mnk.ezamawiajacy.pl W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza
możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną: zam_publ@mnk.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 4. Przedmiotowe środki dowodowe (Próbki), o których mowa w rozdziale XIII SWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Sekretariat w Gmachu Głównym MNK do dnia 15 grudnia 2022 r. do godz. 12:00. Próbki powinny być zapakowane w pudełko z opisem:
Próbki do postępowania „Sukcesywna dostawa gadżetów do sklepu MNK w ramach wystawy Tamara Łempicka” nr sprawy: EP-ZP-271-45/22 dot. części Nr ……………. Nie otwierać przed datą: 15 grudnia 2022 r. godz. 12:30.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie z siedzibą w Krakowie (kontakt: Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, tel.0-12 43 35 620, adres e-mail: dyrekcja@mnk.pl).
• Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie - adres e-mail: iod@mnk.pl .
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP-ZP-271-45/22 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
• a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EP-ZP-271-45/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 625330,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Zakładka magnetyczna, pięć różnych wzorów grafik w nakładzie;
2) Zestaw 4 podkładek korkowych różnych w pudełku kartonowym z trzema wzorami pudełek, różne wzory grafik w nakładzie
3) Zakładka papierowa siedem róznych wzorów grafik w nakładzie
4) Magnes prostokątny z nalepką w woreczku foliowym osiem róznych wzorów grafik w nakładzie
5)Pocztówka magnetyczno-puzzlowa trzy różne wzory grafik w nakładzie
6) Magnes prostokątny miękki z naklejką w woreczku foliowym sześć różnych wzorów grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 68150,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Notes w twardej oprawie A7 50 kartek gładki sześć wzorów grafik w nakładzie
2)Ściereczki do okularów pięć wzorów w opakowaniu kartonowym pięć wzorów grafik w nakładzie
3)Piórnik magnetyczny trzy różne wzory grafik w nakładzie
4)Etui na okulary ze ściereczką cztery różne wzory grafik w nakładzie
5)Zeszyt A5 32 kartki gładki sześć różnych wzorów grafik w nakładzie
6)Zeszyt A5 40 kartek gładki kwadratowy
dostosowany do wymiaru reprodukcji trzy różne wzory grafik w nakładzie
7)Notes B6 z gumką, liniatura - mix w nakładzie ( gładkie, kropki, linia, kratka) siedem różnych wzorów grafik w nakładzie
8)Brulion A5 80 kartek różne wzory liniatura - mix w nakładzie ( gładkie, kropki, linia, kratka) lub bloki z papieru barwionego w masie pięć wzorów grafik w nakładzie
9)Brulion 150x150 w pudełku magnetycznym 80 kartek (kwadratowy) liniatura - mix w nakładzie ( gładkie, kropki, kratka) trzy różne wzory grafik w nakładzie
10)Brulion A5 w pudełku magnetycznym 192 kartek liniatura – mix (gładki, kropki, linia, kratka) trzy różne wzory grafik w nakładzie
11)Brulion A4 w pudełku magnetycznym 80 kartek liniatura – mix (gładki, kropki, linia, kratka) trzy różne wzory grafik w nakładzie
12)Brulion B6 160 kartek, liniatura: linia, pięć różnych wzorów grafik w nakładzie
13)Pudełko z zamknięciem magnetycznym trzy różne wzory grafik w nakładzie
14)Teczka A4 z gumką trzy różne wzory grafik w nakładzie
15)Teczka A5 z gumką trzy różne wzory grafik w nakładzie
16)Teczka B4 z gumką trzy różne wzory grafik w nakładzie
17)Notes B6 80 kartek , liniatura – gładki pięć różnych wzorów grafik w nakładzie
18)Brulion A5 w pudełku magnetycznym 80 kartek liniatura – mix (gładki, kropki, linia, kratka) trzy różne wzory grafik w nakładzie
19)Brulion A5 40 kartek różne wzory liniatura - gładkie pięć różnych wzorów grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 209745,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22815000-6 - Notatniki

22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Ołówki cztery różne wzory grafik w nakładzie
2)Długopis cztery różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 53100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192130-1 - Ołówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Gra memory 30 elementów w pudełku kartonowym
2)Puzzle 1000 elementów w pudełku magnetycznym trzy różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 27360,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37523000-0 - Puzzle
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy: Lusterko z nadrukiem w pudełku magnetycznym pięć wzorów grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 10950,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38622000-1 - Lustra
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Koszulka trzy różne wzory nadruku i trzy różne kolory koszulek z użyciem trzech różnych wzorów grafik w nakładzie
2)Bluza z kapturem czarna z użyciem trzech różnych wzory grafik w nakładzie
3)Torba bawełniana z nadrukiem trzy różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 62100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18331000-8 - Koszulki

18939000-0 - Torby podręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy: Notes samoprzylepny trzy różne wzory grafik w nakładzie

2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 17175,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy: Parasol automatyczny typu laska dwa różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 39950,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39295200-8 - Parasole
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy: Filiżanka + talerzyk zestaw w pudełku magnetycznym trzy różne wzory grafik w nakładzie
Filiżanka + talerzyk zestaw w pudełku magnetycznym trzy różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39221121-1 - Filiżanki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) Szal - jedwab syntetyczny w pudełku magnetycznym - trzy różne wzory grafik w nakładzie
2)Szal - jedwab naturalny w pudełku magnetycznym z certyfikatem - trzy różne wzory grafik w nakładzie
2. Wymagania techniczne dotyczące realizacji poszczególnych części zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Maksymalne i minimalne ilości asortymentu składającego się na poszczególne części określa załącznik nr 1a do SWZ
4. Zamawiający podpisze odrębną umowę na każdą z części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 61800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18422000-3 - Szale
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 40%
b) Jakość (J) - waga kryterium 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (próbek)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę do upływu terminu składania ofert przedmiotowych środków dowodowych – próbek - w odniesieniu do każdej z części zamówienia w postaci:
Część 1 Zakładki, podkładki, magnesy
poz. 1 zał. nr 1a do SWZ - zakładka magnetyczna
poz. 3 zał. nr 1a do SWZ - zakładka papierowa

Część 2: Bruliony
poz. 2 zał. nr 1a do SWZ - ściereczka do okularów
poz. 5 zał. nr 1a do SWZ - zeszyt A5
poz. 12 zał. nr 1a do SWZ - brulion B6
poz. 13 zał. nr 1a do SWZ - pudełko magnetyczne

Część 3 Ołówki i długopisy
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – ołówek

Część 4: Gry i Puzzle
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – (gra memory)

Część 5: Lusterka z nadrukiem
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – lusterko

Część 6: Koszulki, Bluzy i torby bawełniane
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – koszulka
Poz. 3 zał. Nr 1a do SWZ – torba

Część 7: Notes samoprzylepny
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – notes samoprzylepny

Część 8: Parasole automatyczne
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ - parasol

Część 9: Filiżanki z talerzykami
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ - filiżanka z talerzykiem

Część 10: Szale
Poz. 1 zał. Nr 1a do SWZ – szal w pudelku
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do Formularza Ofertowego (załącznik Nr 1 SWZ) należy dołączyć (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):
1) Formularz Cenowy, stanowiący podstawę do obliczenia ceny oferty, wg załącznika nr 1a do SWZ (UWAGA! Brak niniejszego dokumentu stanowi podstawę do odrzucenia oferty)
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ) – w przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę oddzielnie dla każdego z nich;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
 Część 1: Zakładki, podkładki, magnesy; - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
 Część 2: Bruliony; - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
 Część 3: Ołówki i długopisy; - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100)
 Część 4: Gry i Puzzle; - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
 Część 5: Lusterka z nadrukiem; - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)
 Część 6: Koszulki, Bluzy i torby bawełniane; - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)
 Część 7: Notes samoprzylepny; - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
 Część 8: Parasole automatyczne; - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100)
 Część 9: Filiżanki z talerzykami; - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
 Część 10: Szale – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie nr rachunku: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 z dopiskiem "Wadium-nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Muzeum Narodowe w Krakowie
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej -zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp..
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określają § 10 projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę tj. Formularz Ofertowy oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) – zwanej dalej ustawą sankcyjną, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Termin Realizacji
1. Dostawy gadżetów realizowane będą sukcesywnie od daty zawarcia umowy przez okres trwania wystawy „Tamara Łempicka” lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1 Umowy, jeżeli zostanie ona wyczerpana przed okresem wskazanym w ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Zakończenie wystawy „Tamara Łempicka” jest planowane na dzień 12 marca 2023 r. (ostatni możliwy termin na złożenie zamówienia).
3. Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego do Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Krakowie, w terminach określonych odrębnie dla każdej z części w załączniku nr 2 do SWZ.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukcesywna-dostawa-gadzetow-do-sklepu-mnk-w-ramach-wystawy-_tamara-lempicka_%2C-krakow,88690,ogloszenie.html

https://mnk.ezamawiajacy.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764