logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Summa D620 dziwnie tnie

| 21.12.2020 22:12

Cześć

Dla starych wyjadaczy ploterowych to zapewne pestka, dla mnie powód do obaw.
Troszkę się boję grzebać przy sprzęcie (zastosowanie domowe) i wolę zapytać, niż majstrować i wpędzić się w koszta.
Otóż wycinam na D620 folię z tego samego pliku. Jedna naklejka wychodzi tak jak w projekcie, natomiast druga lekko przeskakuje w jednym i tym samym miejscu.
Nie ważne czy są umieszczone jedna nad drugą czy obok siebie. Nie ma reguły.
Nie ważne również czy leci na Mactacu czy na fleksie.

Co się kończy?
Nóż? Czy pasek pod nóż?
Może po prostu jakiś syfek wlazł i wymaga przedmuchania?

Na zdjęciu całe wyjaśnienie...

Miniaturka

brak ikonki
+

Sosnowiec
wiadomości: 15
w Signs.pl od 10.12.2019
IP: 193.34.52.XXX

| 22.12.2020 11:12

albo plik zwalony albo offset noża

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

bielsko
wiadomości: 1766
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 46.204.0.XXX

druckunddesign druckunddesign | 22.12.2020 17:12

Rolka - umyj.

druckunddesign

| 22.12.2020 20:12

druckunddesign, 2020-12-22 17:44
Rolka - umyj.


A czym najlepiej myć rolki ?? Alkohol izopropylowy czy coś innego ??

Od siebie dodam, że czasem taki "uskok" wychodzi gdy jest cała nowa rolka 50mb w ploterze i folia dostanie poślizgu na rolkach. Ogólnie najlepiej ciąć na odwiniętym kawałku folii za ploterem.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: tsuyoshi dnia 22.12.2020 20:35)

brak ikonki
+ +

wiadomości: 34
w Signs.pl od 09.04.2016
IP: 46.148.94.XXX

| 28.12.2020 13:12

tsuyoshi, 2020-12-22 20:29
Ogólnie najlepiej ciąć na odwiniętym kawałku folii za ploterem.


To jest oczywiste...
Sprawdź, czy nie masz opcji automatycznego odwinięcia takiej ilości folii, jaka jest potrzebna do wycięcia.

brak ikonki
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 447
w Signs.pl od 20.01.2013
IP: 46.171.232.XXX

| 28.12.2020 14:12

ja ma podobnie jak mam projekt za blisko początku foli, folia zawija się o miejsce cięcia
tym "łabądkiem"

avatar użytkownika
+

Długie
wiadomości: 3
w Signs.pl od 22.03.2019
IP: 89.171.39.XXX

| 28.12.2020 18:12

Z jakiego pliku tniesz? Spróbuj inne rozszerzenie, bo mi to wygląda na błąd w odczycie przez ploter - jak np. przy *.hpgl, *.svg albo podobnym "antycznym" formacie. Spróbuj na początek *.ai (w wersji nie wyższej niż 3.x).

avatar użytkownika
+ +

Kraków
wiadomości: 29
w Signs.pl od 15.12.2019
IP: 89.66.135.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764