logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl

   18.07.2018, przeczytano 1158 razy
ilustracja

Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/summer-digital-signage%3A-konferencja-pod-patronatem-signs.pl,37288,artykul.html

Główne tematy, które zostaną omówione podczas wykładów:

  • Wykorzystanie nośników Digital Signage
  • Rozwój Digital Signage i prognozy na kolejne lata
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Najciekawsze projekty reklamowe Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Case Study

Wydarzenie adresowane jest do specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, Pr-em, IT, Digitalem. Podczas konferencji wystąpią eksperci z branży reklamy zewnętrznej - m.in. przedstawiciele Ogólnopolskiej Izby Reklamy Wielkoformatowej oraz Clear Channel. Konferencja objęta została patronatem medialnym Signs.pl.

miejsce: Golden Floor Tower ul. Chłodna 51
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Floweffect

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764