logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Summer Sale” - kampania dla Super-Pharm

  PR 27.07.2009, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu ruszyła kampania wyprzedażowa „Summer Sale” w sieci Super-Pharm Poland. Kreacja kampanii przygotowana została przez agencję reklamową Communication Unlimited w ramach trwającej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/summer-sale---kampania-dla-super-pharm,9284,artykul.html

Kampania zrealizowana będzie w dwóch odsłonach. Pierwsza część akcji potrwa do 16 lipca i obecna będzie głównie w folderach produktowych – gazetce letnio-wyprzedażowej. 16 lipca wystartuje druga odsłona kampanii promocyjnej pod hasłem „Summer Sale”. Kampania jest zgodna ze strategią pozycjonowania sieci Super-Pharm – bliższej i bardziej życzliwej Klientom, w której trwają nieustające promocje.

Kampania ma charakter ogólnopolski, realizowana jest w folderach produktowych oraz materiałach POS.

Super-Pharm pracuje z Communication Unlimited od 2003 roku.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764