logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sumup wybiera PR Calling do współpracy projektowej na rynku polskim

  PR 21.02.2019, przeczytano 628 razy

W styczniu br. SumUp - wiodąca w Europie spółka FinTech – wybrała agencję PR Calling do współpracy projektowej na rynku polskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sumup-wybiera-pr-calling-do-wspolpracy-projektowej-na-rynku-polskim,381339,artykul.html

- SumUp to wg Inc 5000 najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka w Europie, działająca na 31 światowych rynkach z ponad milionem użytkowników! Bardzo się cieszę, że możemy wspierać tak ważnego, fintechowego gracza na polskim rynku – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Agencja odpowiada głównie za działania media relations. Tylko w lutym komunikowała przejęcie przez SumUp Shoplo - polskiej wielokanałowej platformy e-commerce.

SumUp wcześniej nie współpracował z agencją PR w Polsce.

Agencja PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764