logo
WIADOMOŚCI

Sun Chemical Streamline ESL 2 High Print Quality Low Odor

e-ploter  PR 15.12.2016, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka
Sun Chemical Streamline ESL 2 High Print Quality Low Odor

Streamline to seria kompatybilnych z różnymi ploterami atramentów solwentowych Sun Chemical, umożliwiających uzyskanie najwyższej jakości wydruków i stanowiących atrakcyjną alternatywę wobec oryginalnych atramentów do druku wielko- i superwielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sun-chemical-streamline-esl-2-high-print-quality-low-odor,30864,artykul.html

Nowy atrament ESL2 HPQ LO został specjalnie zaprojektowany jako alternatywa dla atramentów Roland Eco Sol Max II w ploterach Roland Pro 4 (XF 640, XR 640, Versa Art RF 640 i Versa CAMM VSI).

ESL 2 HPQ LO jest idealnie dopasowany kolorystycznie do serii atramentu Roland Eco Sol Max II, eliminując potrzebę ponownego profilowania podczas konwersji z oryginalnymi tuszami. Ponadto atramenty te mogą być również mieszane z w/w tuszami aby umożliwić łatwą konwersję bez zbędnych zlewek. Atramenty dostępne są w kolorach CMYK,LC,LM,LK.

Farby przeszły rygorystyczne testy w celu zapewnienia najwyższych standardów podczas drukowania we wszystkich ustawieniach na różnych rodzajach podłoża.

Atrament ESL 2 HPQ LO został opracowany i produkowany jest w Midsomer Norton, Wielkiej Brytanii. Dostępny jest w cartridgach 440ml oraz butelkach 1 litr.

Źródło: e-ploter

www.e-ploter.pl


Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone