logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sun Chemical Streamline ESL 2 High Print Quality Low Odor

  PR 15.12.2016, przeczytano 1421 razy
ilustracjastrzałka

Streamline to seria kompatybilnych z różnymi ploterami atramentów solwentowych Sun Chemical, umożliwiających uzyskanie najwyższej jakości wydruków i stanowiących atrakcyjną alternatywę wobec oryginalnych atramentów do druku wielko- i superwielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sun-chemical-streamline-esl-2-high-print-quality-low-odor,30864,artykul.html

Nowy atrament ESL2 HPQ LO został specjalnie zaprojektowany jako alternatywa dla atramentów Roland Eco Sol Max II w ploterach Roland Pro 4 (XF 640, XR 640, Versa Art RF 640 i Versa CAMM VSI).

ESL 2 HPQ LO jest idealnie dopasowany kolorystycznie do serii atramentu Roland Eco Sol Max II, eliminując potrzebę ponownego profilowania podczas konwersji z oryginalnymi tuszami. Ponadto atramenty te mogą być również mieszane z w/w tuszami aby umożliwić łatwą konwersję bez zbędnych zlewek. Atramenty dostępne są w kolorach CMYK,LC,LM,LK.

Farby przeszły rygorystyczne testy w celu zapewnienia najwyższych standardów podczas drukowania we wszystkich ustawieniach na różnych rodzajach podłoża.

Atrament ESL 2 HPQ LO został opracowany i produkowany jest w Midsomer Norton, Wielkiej Brytanii. Dostępny jest w cartridgach 440ml oraz butelkach 1 litr.

Źródło: e-ploter

www.e-ploter.pl


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764