logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky

  PR 11.12.2024, przeczytano 768 razy
ilustracjastrzałka

Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-express-i-radio-eska-dolaczaja-do-platformy-bluesky,406822,artykul.html

Bluesky to zdecentralizowana platforma społecznościowa oparta na protokole AT (Authenticated Transfer), obecnie bardzo szybko zyskująca na popularności dzięki transparentności, lepszej moderacji i możliwości personalizacji algorytmów. „Super Express” i Radio ESKA rozpoczynają właśnie regularne publikacje na platformie promując artykuły z portali se.pl i eska.pl.

Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy. Widzimy potencjał w platformie Bluesky, obserwujemy jej imponujące wzrosty w ostatnim czasie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, ale również ciekawy trend można zauważyć w Polsce. Dlatego chcemy być aktywni także na tej platformie" – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.

Obecnie zespół social mediów Grupy ZPR Media testuje możliwości związane z obecnością na Bluesky. Po zebraniu doświadczeń na platformie pojawią się też profile serwisów tematycznych oraz z informacjami lokalnymi.

Jednocześnie profile brandów należących do Grupy ZPR Media pozostaną także na innych platformach społecznościowych, w tym na portalu X (dawniej Twitter).

Dalej chcemy docierać do szerokiej grupy odbiorców, a wielu naszych czytelników, słuchaczy i widzów jest obecnych wyłącznie na platformie X. Nie chcemy im ograniczać możliwości bezpośredniego kontaktu z naszymi treściami, a jednocześnie zależy nam, żeby być w miejscu, gdzie codziennie prowadzonych jest wiele ważnych dyskusji” – mówi Mateusz Mańko, Head of Social Grupy ZPR Media.

Źródło: Grupa ZPR Media / Time SA

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764