logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Express nie zrozumiał „Ostatniej woli Jacka Gmocha”?

   12.05.2016, przeczytano 1951 razy
ilustracjastrzałka

Jacek Gmoch - piłkarz, trener i działacz sportowy - wystąpił w reklamie serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Internetowy spot pod przewrotnym tytułem "Jacek Gmoch - Ostatnia wola" robi karierę w internecie - nie zawsze niestety uczciwą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-express-nie-zrozumial-_ostatniej-woli-jacka-gmocha_,28511,artykul.html

W spocie Gmoch przyznaje się do marzenia o wyjściu Polski z grupy na Euro 2016, relaksując się w SPA i zachęcając do kibicowania naszej drużynie, gdyż tylko zmotywowani i pewni siebie sportowcy dadzą z siebie wszystko.

Film wykorzystuje sławę Gmocha jako piłkarskiego komentatora i eksperta, którego przewidywania nieraz się sprawdzały. Tym razem widzi nasze losy na francuskich boiskach optymistycznie. Jako starszy kolega i trener daje Polakom spore szanse, a nawet domaga się, aby na starość zafundowali mu trochę „radochy".

Spot promuje możliwość wygrania wyjazdu na Euro 2016 w zamian za rejestrację w serwisie Betsson.com i wpłatę depozytu.

Filmik udostępniony na kanale Betsson Polska w serwisie YouTube, firmowej stronie www i profilu na Facebooku, szybko zyskał popularność i poklask internetowej publiczności. Okazuje się, że niektóre z internetowych redakcji dały się złapać na wiralowy haczyk marketingowy, serwując swoim czytelnikom ewidentnie reklamowy materiał bez oznaczania go jako reklama, w sposób sugerujący że jest to filmowa ciekawostka dotycząca legendarnej postaci polskiej piłki. Spot został podany w ten sposób m.in. przez sportową redakcję serwisu SuperExpress (http://sport.se.pl/pilka-nozna/pilka-nozna/ostatnia-wola-jacka-gmocha-zobacz-wideo_832633.html).

Taki efekt należy być może zaliczyć na poczet sukcesów twórców kampanii. Pytanie tylko, czy wiązanie własnego nazwiska z kryptoreklamą jest rzeczywiście ostatnią wolą Jacka Gmocha?

AKTUALIZACJA
Dzień po naszej publikacji strona zawierająca nieoznaczoną reklamę znikła z serwera se.pl. Zamiast niej wyświetla się komunikat o treści: "SZOK! nie ma takiej strony BŁĄD 404!". Faktycznie - szok. Ale że strony już nie ma - to dobrze.

Źródło: Signs.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764