logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Gift 2019: ruszyło głosowanie na najlepsze gadżety

   11.07.2019, przeczytano 1054 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się we wrześniu w Warszawie FestiwalMarketingu.pl. Głosowanie odbywa się poprzez formularz internetowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-gift-2019%3A-ruszylo-glosowanie-na-najlepsze-gadzety,383222,artykul.html

Konkurs wyróżni artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można w 6 kategoriach/ przedziałach cenowych, ostatnia z nich to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów. Zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów, które odbędą się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.

  • Do głosowania uprawnieni są przedstawiciele firm z branży, zagłosować można na stronie Organizatora TUTAJ.

Głosowanie potrwa do 31 lipca br. Konkurs wraz z targami objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764