logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Media z GeMiusem

  PR 01.08.2002, przeczytano 817 razy

Super Media zawarła umowę partnerską z firmą Global eMarketing S.A. Współpraca dotyczyć będzie oferowania systemu trackingowego GeMius - aplikacji służącej do monitorowania ruchu na witrynach internetowych., a także pomiaru skuteczności realizowanych kampanii promocyjnych w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-media-z-gemiusem,1133,artykul.html

Podpisana umowa ma na celu zaoferowanie klientom Super Media zaawansowanego mechanizmu analitycznego informującego o popularności witryny i kierunkach jej dalszego rozwoju. Rozbudowana funkcjonalność systemu pozwala na szczegółową analizę aktywności użytkowników na serwisie. Oprogramowanie to umożliwia tworzenie raportów uwzględniających takie parametry jak ilość wizyt, czas przebywania na witrynie, czy też geograficzną lokalizację odwiedzających. GeMius jest użytecznym narzędziem wspierającym działania w zakresie marketingu interaktywnego i działań public relations w sieci.

Super Media (http://www.supermedia.pl) istnieje od 1996r. Poprzez sieć oddziałów w Polsce świadczy kompleksowe usługi w zakresie: dostępu do Internetu, tworzenia serwisów WWW, wdrażania systemów e-commerce oraz reklamy internetowej. Wśród jej klientów są m.in.: Ministerstwo Finansów RP, Główny Urząd Ceł, PZU S.A., Hewlett-Packard, Winterthur, Ambasada Królestwa Danii, Fazer Polska, TC Dębica, Societe Generale, Servisco, Super Express, Zurich Handlowy, Bank Ochrony Środowiska, Reemtsma Polska S.A., Computerworld.

Global eMarketing (http://www.gem.pl) jest firmą badawczą specjalizującą się w badaniach Internetu typu site-centric, które są prowadzone za pomocą autorskiego systemu trackingowego - GeMius (www.gemius.pl). Wszechstronność systemu umożliwia - poza analizą ruchu internetowego - również audyt kampanii e-reklamowych. Obecnie już około 3500 polskich witryn korzysta z systemu GeMius. Firma działa na polskim rynku od sierpnia 1999 roku.

Źródło: Super Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764