logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super-pamięć dla aplikacji graficznych

   30.08.2002, przeczytano 562 razy

Hynix Semiconductor poinformował o opracowaniu najszybszych i najbardziej pojemnych układów pamięci dla aplikacji graficznych dostępnych na rynku. Przedstawiciele firmy twierdzą, że inni producenci będą dysponować podobną technologią nie wcześniej niż za trzy-cztery miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-pamiec-dla-aplikacji-graficznych,1171,artykul.html

Układy DDR o pojemności 256Mb są taktowane zegarem 350MHz, co pozwala na transfer z prędkością 700Mb/sekundę. To najlepszy wynik spośród wszystkich chipów 256Mb produkowanych obecnie. W tej chwili stosowane są rozwiązania z zegarem 333MHz.
Szybsze pamięci to możliwość sprawniejszej obróbki dużych plików graficznych I wydajniejsza praca z grafiką 3D. Nowe kości Hynixa trafią nie tylko komputerów osobistych, ale także serwerów, stacji roboczych, a być może również do konsol do gier i odtwarzaczy DVD. Wkrótce firma wprowadzi do swojej oferty układy 256Mb pracujące z częstotliwością 400MHz.
Aktywna praca nad nowymi produktami może pomóc Hynixowi w znalezieniu inwestora. Wierzyciele borykającej się z problemami finansowymi firmy chcą ją sprzedać najpóźniej do grudnia. Wtedy bowiem rozpoczynają się w Korei wybory prezydenckie i sprawa Hynixa mogłaby stać się elementem kampanii politycznej, a tego wierzyciele i zarząd firmy chcą uniknąć.

Źródło informacji: Korea Times

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764