logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Prenumerata Outdoor Media

  PR 29.05.2008, przeczytano 3125 razy
ilustracjastrzałka

BEST MEDIA, wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA rozpoczyna dwumiesięczną akcję promocyjną prenumeraty. Po za promocyjną ceną, do każdej prenumeraty zostanie dołączona „MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-prenumerata-outdoor-media,7347,artykul.html

- Ostatnia kampania przyniosła nam prawie 400 nowych prenumeratorów. Tym razem z okazji 30. jubileuszowego numeru naszego magazynu przygotowaliśmy dodatkowy prezent. Książkę czyta się jednym tchem podobnie, jak OUTDOOR MEDIA także stanowi z naszym magazynem doskonały duet. Kolejne akcje będą obejmowały inne pozycje z portfolio studia EMKA z którym współpracujemy - mówi Monika Opałka, dyrektor finansowy BEST MEDIA.

Pierwsze polskie wydanie amerykańskiego hitu „The Little Blue Book of Advertising – 52 small ideas that can make a big difference” to wspólny projekt San Markos Republika Dobrej Marki i wydawnictwa Studio EMKA. Księga, której autorami są Steve Lance i Jeff Woll do tej pory ukazała się w 18 krajach. Publikacja jest adresowana do osób, które chcą doskonalić swój warsztat tworzenia kampanii reklamowych, budowania marek etc. Księga jest nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących praktyków reklamy, właścicieli firm, a także pracowników marketingu, którzy nie tylko chcą tworzyć dobre kampanie, ale także poznać tajniki udanej współpracy z agencją reklamową.

Książka stanowi podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową, zbudować trwałą markę czy też przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki. Książka ta ma pomóc wyjść z twórczego impasu i uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami. Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów zawartych w tej publikacji odnosi się do codziennych problemów zawodowych (zilustrowanych przykładami z życia) i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań. Założeniem autorów jest traktowanie książki jako „biblii”, do której wraca się wielokrotnie, a i tak za każdym razem odkryje się coś nowego.

www.outdoor-media.com.pl
www.malaniebieska.pl

Źródło: BEST MEDIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764