logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja

  PR 08.12.2023, przeczytano 431 razy
ilustracja

8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci, uczestnicy wyprawy przekażą prezenty od Św. Mikołaja. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-prezenty-i-persona-cars-razem-z-misja-u-swietego-mikolaja,402402,artykul.html

Do Laponii pojedzie grupa kierowców z projektu Persona Cars - nowo powstałej inicjatywy, którą wspiera agencja Ten Fajny Management. Projekt ma na celu szerzenie pasji do motoryzacji poprzez organizowanie szkoleń z profesjonalnymi kierowcami na torach oraz na symulatorach w głównej siedzibie projektu – garażu Persona Cars w Krakowie. Projekt posiada własną flotę aut oraz organizuje takie wyjazdy, jak ten do Laponii.

Ambasadorem projektu jest Karol Basz, który jest pierwszym w historii polskim zawodnikiem, który sięgnął po kartingowe mistrzostwo świata poprawiając tym samym dokonania Roberta Kubicy. Oprócz Karola, w wyprawie weźmie udział członek projektu - Poczciwy Krzychu – jeden z najbardziej znanych polskich youtuberów, który pasjonuje się szeroko rozumianą motoryzacją i tworzy związane z tym treści na swoim kanale na YouTube, oraz Instagramie. W grupie znalazła się również Madzia Wójcik - znana influencerka, która swoją popularność zdobyła biorąc udział w takich programach jak Big Brother.

Listy do Św. Mikołaja można było przekazać wysłannikom poprzez pozostawienie ich w 1 z 17 punktów sprzedażowych Super Prezentów. Równolegle trwała akcja w social mediach (Facebook i Instagram), gdzie autorzy listów publikowali je na swoich kanałach, oznaczając konto @superprezenty. Swoje listy można było zgłaszać online do 6 grudnia. Kolejna faza tej akcji, to zawiezienie papierowych listów do Laponii przez ekipę z Persona Cars.

W trakcie wyjazdu uczestnicy przygotują szereg treści, które będą publikowane w ich mediach społecznościowych. Głównym przesłaniem będzie zaszczepianie pasji do motoryzacji wśród swojej widowni. Punktem kulminacyjnym będzie przekazanie prezentów dzieciom podczas Gwiazdki z Fantazją, która będzie miała miejsce 19 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.

Cieszymy się, że możemy działać przy takich projektach jak ten. Zależy nam, aby marka Super Prezenty była kojarzona nie tylko jako platforma posiadająca bogatą ofertę prezentów w formie przeżyć. Od dłuższego czasu angażujemy się w szereg działań charytatywnych, a ta akcja jest kolejną, ale zdecydowanie różniącą się od pozostałych możliwością pomocy tym, którzy jej bardzo potrzebują – Anna Ryl-Day, Marketing Manager Super Prezenty

W agencji Ten Fajny Management mamy dużo twórców, którzy pasjonują się motoryzacją i na tym skupiają swoje działania w mediach społecznościowych. Chciałem stworzyć dla nich przestrzeń, aby mogli się rozwijać, doskonalić swoje umiejętności np. w drifcie. Stąd pomysł na projekt Persona Cars i garaż, który jest głównym punktem działań wszystkich działalności związanych z tym projektem – mówi Grzegorz Grata, CEO Persona Cars.

 

Źródło: Super Prezenty

www.superprezenty.pl

Dodatkowe informacje:

Super Prezenty to firma oferująca prezenty w formie przeżyć na każdą okazję, które dostępne są online na www.superprezenty.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży zlokalizowanych w topowych centrach handlowych w całej Polsce. Voucher w formie elektronicznej może znaleźć się na Twojej skrzynce mailowej w mniej niż minutę. Bony podarunkowe i zestawy upominkowe są ważne 12 miesięcy. Ponadto, istnieje możliwość przedłużenia ich ważności lub darmowej wymiany na inny podarunek. Doświadczeni sprzedawcy zawsze chętnie pomogą w wyborze najlepszego prezentu spośród ponad 10 000 ofert. !

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764