logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet gra z Wieczystą Kraków

  PR 05.08.2024, przeczytano 387 razy
ilustracja

Jeden z najciekawszych i najbardziej medialnych klubów w Polsce zyskuje ważnego partnera. Wieczysta Kraków, klub o ogromnych ambicjach i marzeniach, będzie w drodze do ich realizacji wspierany przez markę Superbet, wicelidera bukmacherskiego rynku online w Polsce. Oficjalny bukmacher Wieczystej tym samym robi kolejny interesujący krok na mapie polskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-gra-z-wieczysta-krakow,405236,artykul.html

- Wieczysta to niezwykle ciekawy projekt, klub o imponujących planach. W ciągu czterech lat klub przeszedł drogę od Ligi Okręgowej do drugiej ligi, do czego sporą cegiełkę jako zawodnik dorzucił nasz amabasador, Sławomir Peszko. Dziś Sławek jest trenerem, który w dobrym stylu zapewnił klubowi awans z trzeciej ligi. Chcemy wspólnie z nim i całą społecznością Wieczystej być częścią podróży na piłkarskie szczyty w Polsce – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

W składzie Wieczystej nie brakuje graczy znanych z ekstraklasowych boisk, a także zasłużonych reprezentantów Polski. Defensywą dowodzi „Minister Obrony Narodowej” Michał Pazdan, w środku pola rządzi Jacek Góralski. Bez cienia wątpliwości jest to najciekawszy zespół w drugiej lidze. Celem władz klubu jest zbudowanie w Krakowie jednego z najsilniejszych polskich klubów.

- Mierzymy wysoko zarówno pod kątem planów sportowych, jak i nawiązywanych partnerstw. Cieszymy się bardzo z tego, że naszym Oficjalnym Bukmacherem będzie właśnie Superbet, który jest znany z kreatywnego podejścia do sponsoringów. Nie mam wątpliwości, że ta współpraca pomoże nam rozwinąć Klub jeszcze bardziej w obszarze marketingowym i nieraz zaskoczymy pozytywnie naszych kibiców! – mówi Łukasz Ścigalski, Dyrektor Zarządzający w Wieczystej.

Sponsoring wg Superbet 

Filozofia sponsoringu marki Superbet znacznie odbiega od standardowego umieszczenia logotypu na koszulkach i stadionie i ograniczenia do tego swojej aktywności. Kluby współpracujące z wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online mogą liczyć na niestandardowe podejście do współpracy, ciekawe akcje dla kibiców oraz stworzenie systemu naczyń połączonych, w ramach którego sponsor blisko współpracuje z klubem i kibicami, dodatkowo angażując całą społeczność do wspierania realizacji sportowych celów.

W nadchodzącym sezonie logotyp marki Superbet znajdzie się na frontach trzech drużyn w ekstraklasie: są to Górnik Zabrze, Lech Poznań oraz GKS Katowice, a logotyp marki od początku sezonu pojawił się także na koszulce pierwszoligowej Wisły Kraków. – Przed nami niezwykle ekscytujący sezon. Na pewno nie przespaliśmy okna transferowego, umacniając swoją dominację i po raz kolejny pokazując, że jesteśmy supersponsorem polskiego sportu ­– podsumowuje Łukasz Seweryniak.

Źródło: Superbet Polska

superbetgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764