logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet gra z Wieczystą Kraków

  PR 05.08.2024, przeczytano 249 razy
ilustracja

Jeden z najciekawszych i najbardziej medialnych klubów w Polsce zyskuje ważnego partnera. Wieczysta Kraków, klub o ogromnych ambicjach i marzeniach, będzie w drodze do ich realizacji wspierany przez markę Superbet, wicelidera bukmacherskiego rynku online w Polsce. Oficjalny bukmacher Wieczystej tym samym robi kolejny interesujący krok na mapie polskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-gra-z-wieczysta-krakow,405236,artykul.html

- Wieczysta to niezwykle ciekawy projekt, klub o imponujących planach. W ciągu czterech lat klub przeszedł drogę od Ligi Okręgowej do drugiej ligi, do czego sporą cegiełkę jako zawodnik dorzucił nasz amabasador, Sławomir Peszko. Dziś Sławek jest trenerem, który w dobrym stylu zapewnił klubowi awans z trzeciej ligi. Chcemy wspólnie z nim i całą społecznością Wieczystej być częścią podróży na piłkarskie szczyty w Polsce – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

W składzie Wieczystej nie brakuje graczy znanych z ekstraklasowych boisk, a także zasłużonych reprezentantów Polski. Defensywą dowodzi „Minister Obrony Narodowej” Michał Pazdan, w środku pola rządzi Jacek Góralski. Bez cienia wątpliwości jest to najciekawszy zespół w drugiej lidze. Celem władz klubu jest zbudowanie w Krakowie jednego z najsilniejszych polskich klubów.

- Mierzymy wysoko zarówno pod kątem planów sportowych, jak i nawiązywanych partnerstw. Cieszymy się bardzo z tego, że naszym Oficjalnym Bukmacherem będzie właśnie Superbet, który jest znany z kreatywnego podejścia do sponsoringów. Nie mam wątpliwości, że ta współpraca pomoże nam rozwinąć Klub jeszcze bardziej w obszarze marketingowym i nieraz zaskoczymy pozytywnie naszych kibiców! – mówi Łukasz Ścigalski, Dyrektor Zarządzający w Wieczystej.

Sponsoring wg Superbet 

Filozofia sponsoringu marki Superbet znacznie odbiega od standardowego umieszczenia logotypu na koszulkach i stadionie i ograniczenia do tego swojej aktywności. Kluby współpracujące z wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online mogą liczyć na niestandardowe podejście do współpracy, ciekawe akcje dla kibiców oraz stworzenie systemu naczyń połączonych, w ramach którego sponsor blisko współpracuje z klubem i kibicami, dodatkowo angażując całą społeczność do wspierania realizacji sportowych celów.

W nadchodzącym sezonie logotyp marki Superbet znajdzie się na frontach trzech drużyn w ekstraklasie: są to Górnik Zabrze, Lech Poznań oraz GKS Katowice, a logotyp marki od początku sezonu pojawił się także na koszulce pierwszoligowej Wisły Kraków. – Przed nami niezwykle ekscytujący sezon. Na pewno nie przespaliśmy okna transferowego, umacniając swoją dominację i po raz kolejny pokazując, że jesteśmy supersponsorem polskiego sportu ­– podsumowuje Łukasz Seweryniak.

Źródło: Superbet Polska

superbetgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764