logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet i Lech: real time branding na stadionie

  PR 02.12.2023, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich działań brandingowych takie rozwiązanie, które swój debiut miało właśnie podczas niedzielnego meczu ekstraklasy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-i-lech%3A-real-time-branding-na-stadionie,402308,artykul.html

- Real Time Marketing w naszym wykonaniu od teraz jest jeszcze szerszy – uśmiecha się dyrektorka marketingu Superbet Katarzyna Gawlik i dodaje: - To zupełnie inny sposób komunikacji z kibicami od klasycznej ekspozycji na bandach LED. Tam przekaz musi być przygotowany na długo przed meczem, na naszym superekranie jesteśmy w stanie wymyślić i zmienić komunikat w dowolnym momencie w mniej niż minutę. To otwiera zupełnie nowe możliwości tworzenia viralowych haseł i przede wszystkim kontaktu z fanami niemal na żywo.

Fani Lecha od razu wyłapali stadionową nowość. W mediach społecznościowych pojawiły się zrzuty ekranu z transmisji spotkania, na których dokładnie widać było hasła Superbetu, nawiązujące do wydarzeń meczowych. Najpopularniejszym był ten chwalący grę Bartka Mrozka chwilę po tym, jak uchronił Lecha przed stratą bramki z rzutu karnego. Narzędzie pozwala zwrócić uwagę na partnerstwo Lecha i Superbetu zarówno telewidzów (ekran znajduje się w centralnym punkcie kamery w transmisji), jak również fanów zgromadzonych na stadionie oraz śledzących media społecznościowe.

– Na pewno będzie miał wszechstronne zastosowanie. Możemy tam nie tylko na bieżąco odnosić się do boiskowych wydarzeń, ale również w kreatywny sposób przypominać o naszych wspólnych akcjach z Kolejorzem. W naszej współpracy jest o czym mówić, a sztandarowym tego przykładem jest akcja #RAZEM, w ramach której każdy kibic Lecha zakładający u nas konto i grający w Superbet przekłada się na wymierną pomoc finansową dla akademii – przypomina Katarzyna Gawlik.

Współpraca Superbet z Lechem rozpoczęła się z początkiem lipca bieżącego roku i jest rekordowa jeśli chodzi o sponsoring polskich klubów piłkarskich przez bukmacherów. Umowa będzie obowiązywała przynajmniej do 2026 roku. Fundamentem wspólnych działań są szeroko zakrojone działania CSR jak również tworzenie dodatkowej wartości dla wszystkich fanów Lecha i polskiego futbolu.
 Wspólnie przekraczamy granice, budujemy nową rzeczywistość jakościowego sponsoringu sportowego w Polsce ramię w ramię z Kolejorzem. Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy – kończy dyrektorka marketingu Superbet.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764