logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet maksymalizuje korzyści ze współpracy z PZN

  PR 13.01.2024, przeczytano 538 razy
ilustracjastrzałka

Pełne atrakcji strefy kibica pod skoczniami, współpraca z animatorami publiczności, Hejt Park z Adamem Małyszem w Kanale Sportowym, współpraca z największym portalem branżowym oraz Jakubem Kotem i konkurs, w którym kibice mogą zgarnąć 150 000 złotych oraz Fiata 500. Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online oraz sponsor Polskiego Związku Narciarskiego robi wszystko, żeby po PolSKIm Turnieju zasłużyć na notę marzeń – „20” – u fanów skoków narciarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-maksymalizuje-korzysci-ze-wspolpracy-z-pzn,402716,artykul.html

Superbet postawił na kompleksowe działania, które mają na celu maksymalizację korzyści – nie tylko dla marki, ale przede wszystkim dla kibiców – płynących ze współpracy bukmachera z Polskim Związkiem Narciarskim.

- Działamy szeroko, włączając zarówno akcje brandowe, CSR, jak również promocje produktowe czy szerokie działania w digitalu. Będzie nas widać pod skoczniami, w internecie, na ulicach miast, w których odbędą się konkursy, a także – oczywiście – w telewizji i na YouTube. Na pewno wspólnie z PZN damy widzom dużo dobrej zabawy – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Dzięki partnerstwom bukmachera z PZN i Kanałem Sportowym w niedawnym „Hejt Parku” pojawił się Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. W ciekawej rozmowie z Tomaszem Smokowskim podzielił się swoimi wspomnieniami, anegdotami, a także analizą obecnej sytuacji w polskich skokach. Legenda tej dyscypliny sportu zaprosiła fanów na skocznie oraz przed ekrany, gdzie będą mogli dopingować nie tylko Polaków, ale też reprezentantów innych krajów.

- Konkursy w Polsce są wspaniałe, doping jest dla wszystkich zawodników. Czy na belce siedzi Kazach, Ukrainiec, Francuz czy Polak, to wrzawa jest niesamowita. Wystarczy wyjść na balkon w hotelu, żeby usłyszeć tumult, każdy to lubi. Po to się trenuje na co dzień, żeby poczuć tę energię, to dodaje skrzydeł! Zakopane, obok Planicy, Willingen czy Oberstdorfu, to zawody, w których po prostu trzeba wystartować. Niepowtarzalna atmosfera przed skocznią, pod skocznią, po skoczni, to po prostu trzeba zobaczyć i poczuć – podkreśla Jakub Kot, ekspert, były skoczek narciarski oraz influencer, którego współpraca z bukmacherem pozwala Superbetowi regularnie tworzyć jakościowe treści dla sympatyków narciarstwa. Bukmacher postawił też na współpracę z największym branżowym portalem skijumping.pl, docierając bezpośrednio do najbardziej zaangażowanych fanów zimowego sportu numer 1 w Polsce.

W Wiśle, Szczyrku i Zakopanem wszystkich kibiców zapraszamy do naszych pełnych atrakcji stref, w których będą mogli spróbować swoich sił w sportowych wyzwaniach, a także zgarnąć praktyczne gadżety, które umilą dopingowanie skoczków. Będziemy też współtworzyć całą oprawę i dobrą zabawę pod Wielką Krokwią, ponownie jako partner Crowd Supporters, grupą odpowiedzialną za to, że zabawa pod skocznią w Zakopanem należy do najlepszych w całym cyklu Pucharu Świata. Włączymy się do tworzenia tej niepowtarzalnej atmosfery – deklaruje Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Nie zabraknie też wyjątkowej gratki dla graczy Superbetu. W ramach Supergame, darmowego konkursu typerskiego free to play, ci, którzy najlepiej przewidzą wyniki konkursów w ramach PolSKIego Turnieju, będą mogli wygrać łącznie 150 000 złotych. Na zwycięzcę czeka też Fiat 500, którym przez rok będzie mógł – lub mogła – jeździć zupełnie za darmo.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764