logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet maksymalizuje korzyści ze współpracy z PZN

  PR 13.01.2024, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

Pełne atrakcji strefy kibica pod skoczniami, współpraca z animatorami publiczności, Hejt Park z Adamem Małyszem w Kanale Sportowym, współpraca z największym portalem branżowym oraz Jakubem Kotem i konkurs, w którym kibice mogą zgarnąć 150 000 złotych oraz Fiata 500. Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online oraz sponsor Polskiego Związku Narciarskiego robi wszystko, żeby po PolSKIm Turnieju zasłużyć na notę marzeń – „20” – u fanów skoków narciarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-maksymalizuje-korzysci-ze-wspolpracy-z-pzn,402716,artykul.html

Superbet postawił na kompleksowe działania, które mają na celu maksymalizację korzyści – nie tylko dla marki, ale przede wszystkim dla kibiców – płynących ze współpracy bukmachera z Polskim Związkiem Narciarskim.

- Działamy szeroko, włączając zarówno akcje brandowe, CSR, jak również promocje produktowe czy szerokie działania w digitalu. Będzie nas widać pod skoczniami, w internecie, na ulicach miast, w których odbędą się konkursy, a także – oczywiście – w telewizji i na YouTube. Na pewno wspólnie z PZN damy widzom dużo dobrej zabawy – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Dzięki partnerstwom bukmachera z PZN i Kanałem Sportowym w niedawnym „Hejt Parku” pojawił się Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. W ciekawej rozmowie z Tomaszem Smokowskim podzielił się swoimi wspomnieniami, anegdotami, a także analizą obecnej sytuacji w polskich skokach. Legenda tej dyscypliny sportu zaprosiła fanów na skocznie oraz przed ekrany, gdzie będą mogli dopingować nie tylko Polaków, ale też reprezentantów innych krajów.

- Konkursy w Polsce są wspaniałe, doping jest dla wszystkich zawodników. Czy na belce siedzi Kazach, Ukrainiec, Francuz czy Polak, to wrzawa jest niesamowita. Wystarczy wyjść na balkon w hotelu, żeby usłyszeć tumult, każdy to lubi. Po to się trenuje na co dzień, żeby poczuć tę energię, to dodaje skrzydeł! Zakopane, obok Planicy, Willingen czy Oberstdorfu, to zawody, w których po prostu trzeba wystartować. Niepowtarzalna atmosfera przed skocznią, pod skocznią, po skoczni, to po prostu trzeba zobaczyć i poczuć – podkreśla Jakub Kot, ekspert, były skoczek narciarski oraz influencer, którego współpraca z bukmacherem pozwala Superbetowi regularnie tworzyć jakościowe treści dla sympatyków narciarstwa. Bukmacher postawił też na współpracę z największym branżowym portalem skijumping.pl, docierając bezpośrednio do najbardziej zaangażowanych fanów zimowego sportu numer 1 w Polsce.

W Wiśle, Szczyrku i Zakopanem wszystkich kibiców zapraszamy do naszych pełnych atrakcji stref, w których będą mogli spróbować swoich sił w sportowych wyzwaniach, a także zgarnąć praktyczne gadżety, które umilą dopingowanie skoczków. Będziemy też współtworzyć całą oprawę i dobrą zabawę pod Wielką Krokwią, ponownie jako partner Crowd Supporters, grupą odpowiedzialną za to, że zabawa pod skocznią w Zakopanem należy do najlepszych w całym cyklu Pucharu Świata. Włączymy się do tworzenia tej niepowtarzalnej atmosfery – deklaruje Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Nie zabraknie też wyjątkowej gratki dla graczy Superbetu. W ramach Supergame, darmowego konkursu typerskiego free to play, ci, którzy najlepiej przewidzą wyniki konkursów w ramach PolSKIego Turnieju, będą mogli wygrać łącznie 150 000 złotych. Na zwycięzcę czeka też Fiat 500, którym przez rok będzie mógł – lub mogła – jeździć zupełnie za darmo.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764