logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet na dłużej z Kanałem Sportowym

  PR 24.01.2024, przeczytano 650 razy
ilustracja

Partnerstwo największego sportowego projektu na YouTube – Kanału Sportowego – oraz wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online, marki Superbet, zostało przedłużone. – Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów – podkreśla Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-na-dluzej-z-kanalem-sportowym,402857,artykul.html

Bukmacher współpracuje z Kanałem Sportowym od maja 2022 roku, a jego ambasadorami jest dwóch ze współzałożycieli najpopularniejszego sportowego projektu na YouTube: Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski. Kanał Sportowy może pochwalić się ponad milionem wiernych subskrybentów i ugruntowaną pozycją jeśli chodzi o dostarczanie odbiorcom rozrywki sportowo-lifestylowej.

- Nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy iść dalej drogą, którą podążamy od półtora roku. Wierzymy w Kanał Sportowy tak samo, jak wierzyliśmy na początku współpracy. Trzymamy mocno kciuki za naszych partnerów i ich dalszy rozwój. W tym roku przed nami piłkarskie mistrzostwa Europy a także igrzyska olimpijskie w Paryżu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Kanałem Sportowym dostarczymy przy okazji tych imprez, i nie tylko, mnóstwo ciekawych treści dla sympatyków sportu – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing w Superbet Polska.

- Cieszymy się, że przez kolejne lata z bliska będziemy mogli obserwować kapitalny rozwój firmy Superbet na Polskim rynku. Mamy nadzieję jak najbardziej się do tego procesu przyczynić. To wspaniałe mieć takiego partnera jak Superbet, na którego można liczyć w każdej sytuacji. Dziękujemy za zaufanie i trzymamy kciuki za szybkie osiągniecie pozycji lidera na rynku bukmacherskim w naszym kraju – mówi Agnieszka Prachniak, Dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Superbet, jako partner kanału, może liczyć na szerokie świadczenia brandingowe w popularnych formatach, a także akcje specjalne przybliżające widzom kluczowe wydarzenia sportowe, w które zaangażowany jest bukmacher. Nie zabraknie również specjalnych promocji dla widzów KS. – Oczywiście będziemy mocno zaznaczali swoją obecność w najważniejszych formatach, ale chcemy też dalej korzystać ze współpracy z Kanałem Sportowym jako ważnego nośnika przy imprezach, w które jesteśmy zaangażowani, nawet jeśli nie dotyczą dyscyplin z pierwszych stron gazet. Dzięki Superbet Poland Darts Masters Polacy pokochali dart, a Superbet Rapid&Blitz przybliżył rodakom szachy. Rolą naszej współpracy z takim medium jak KS będzie również promowanie tych mniej znanych dyscyplin, które też potrafią być ciekawe i widowiskowe – mówi Katarzyna Gawlik.

Superbet jest sponsorem między innymi Lecha Poznań, Górnika Zabrze, GKS Tychy czy Polskiego Związku Narciarskiego. – Na pewno postaramy się zadbać wspólnie z partnerami o to, żeby w Kanale Sportowym nie zabrakło ekskluzywnych treści dla kibiców „naszych” klubów czy sympatyków skoków narciarskich. Przede wszystkim jednak jesteśmy przekonani, że Kanał Sportowy wciąż będzie nadawał ton w dyskusji o sporcie, a Superbet będzie jej częścią – podsumowuje Bartosz Malaka.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764