logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet nawiązuje współpracę z kanałem Foot Truck

  PR 08.01.2024, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Ofensywa medialna wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w nowym roku. Planując działania w roku, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na Youtube. – Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-nawiazuje-wspolprace-z-kanalem-foot-truck,402660,artykul.html

Projekt, który od lat współtworzą Jakub Polkowski i Łukasz Wiśniowski, ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YT, a najciekawsze materiały przekraczają pół miliona wyświetleń. Może też pochwalić się zaangażowaną społecznością oraz, co było jednym z kluczowych argumentów, wysokim poziomem merytorycznym treści. Autorzy, którzy odpowiadali za sukces kanału „Łączy nas piłka” i przybliżali Polakom piłkarską reprezentację Polski w czasach jej „prosperity” pod wodzą Adama Nawałki wykorzystują zdobyte doświadczenie i kontakty, aby dostarczać fanom futbolu atrakcyjne materiały. Z łatwością docierają do interesujących rozmówców, nie tylko przybliżając internautom ich sylwetki, ale również potrafiąc ich otworzyć, wydobywając nieznane opowieści i anegdoty.

- Uważnie dobieramy współprace, zwracając uwagę nie tylko na liczby i zasięgi, ale również na merytorykę, wysoki poziom treści i zaangażowanie społeczności. Nie zależy nam na sensacji i suchych klikach. Chcemy zawsze angażować się w projekty, które dają kibicom jakość. To ona jest dla nas kluczowa tak przy pracy nad własnym produktem, jak i podczas decydowania o partnerach. Foot Truck łączy to, czego szukamy na Youtube, pozwalając nam być ważną częścią kolejnego projektu ważnego dla fanów futbolu. To szczególnie ważne w kontekście nadchodzących mistrzostw Europy, ale mamy pomysł na tę współpracę nie tylko w kontekście wielkiego turnieju – tłumaczy Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Współpraca Superbetu z Foot Truckiem została zawarta na cały rok 2024. W jej ramach na kanale YT powstaną autorskie formaty wideo pod Euro 2024, jak również szerokie spektrum futbolowych treści, które będą angażować fanów od stycznia do przynajmniej – grudnia bieżącego roku.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Superbetem jako nowym stałym Partnerem. Szanując naszych widzów, jakość i profesjonalizm są dla nas kluczowe przy podejmowanych współpracach. W przypadku Superbetu byliśmy pewni, że oba te warunki zostały spełnione. Już w poprzednim roku odcinki z ambasadorami Superbetu, Sławomirem Peszką i Jerzym Dudkiem były jednymi z najlepiej oglądanych odcinków Foot Trucka i cieszymy się, że udało się wypracować wzajemne zaufanie i zrozumienie celów obu stron – podkreśla Łukasz Wiśniowski, a Kuba Polkowski dodaje: - Partnerstwo ogłaszamy w ekscytującym piłkarsko okresie, przed nadchodzącym EURO 2024, na którym wszyscy spodziewamy się zobaczyć reprezentację Polski, czy kolejnymi występami polskich klubów w europejskich pucharach. Planujemy sporo ciekawych aktywacji dla klientów Superbetu i naszych widzów, nie tylko dotyczących mistrzostw Europy. Ta współpraca otwiera sporo ekscytujących możliwości dla obu stron i jesteśmy pewni, że nasi widzowie również je docenią.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764