logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet partnerem kanału Meczyki

  PR 03.01.2025, przeczytano 388 razy
ilustracja
Łukasz Seweryniak (z lewej) i Sebastian Felkner

Nowy rok to idealna okazja do otwarcia nowego rozdziału. I z takiego założenia wyszli szefowie Superbet oraz kanału YouTube Meczyki.pl. Jeden z największych bukmacherów na polskim rynku od początku roku będzie oficjalnym partnerem jednego z najszybciej rozwijających się kanałów o tematyce piłkarskiej na polskim YouTube. – To był dla nas naturalny ruch – mówią zgodnie obie strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-partnerem-kanalu-meczyki,407032,artykul.html

Sponsoring Kanału Meczyki jest naturalnym rozszerzeniem współpracy afiliacyjnej trwającej od kilku lat. Od początku 2025 roku banery Superbet będą obecne w transmisjach Meczyków na Youtube, a obie strony zapowiadają też dedykowane konkursy i oferty dla fanów Meczyków.

– Bacznie przyglądamy się rynkowi mediów sportowych w Polsce i nie da się ukryć, że Meczyki są jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się redakcji w naszym kraju. Dzięki innowacyjnemu podejściu i ciężkiej pracy wywalczyli sobie ugruntowaną pozycję na rynku i widzimy w nich zapał i chęć, by iść dalej. I w tym przypominają nam Superbet. My też musieliśmy wejść na, wydawałoby się, ułożony rynek i zdobyć na nim miejsce. I w jednym, i w drugim przypadku udało się ten zastany porządek wywrócić, przyciągając fanów sportu do siebie. Dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca nakręci oba zespoły do lepszej pracy i przyniesie korzyści zarówno dla Superbet, jak i dla Meczyków – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

ilustracjastrzałka

– Kanał YouTube Meczyków rozwija się i rośnie w dynamicznym tempie, tak także postrzegamy Superbet, który świetnie sobie radzi na bardzo konkurencyjnym rynku bukmacherskim w Polsce. Obie marki znajdują się na etapie silnego wzrostu, co tworzy naturalne synergie i zapał do nieszablonowych działań. Niezmiernie cieszymy się, że możemy przedstawić Superbet, jako partnera naszego kanału. Marka realizuje wiele projektów sponsoringowych i akcji specjalnych, dzięki którym widzowie Meczyków zyskają bardzo ciekawe aktywacje w naszych programach. To będzie SUPER rok! - powiedział Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w Meczyki.pl.

Efekty współpracy będą widoczne nie tylko na kanale Youtube Meczyków, ale też w mediach społecznościowych redakcji. Tam też klienci Superbet i odbiorcy portalu będą mogli znaleźć konkursy i dodatkowe atrakcje związane ze współpracą. Ale na tym nie koniec, bo obie strony zapowiadają też specjalne dedykowane formaty wideo, które będą tworzone na potrzeby współpracy.

– Nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów, ale szykujemy kilka naprawdę fajnych i interesujących rzeczy. Jeśli ktoś obserwuje sposób w jaki działamy, wie że zrobimy wszystko, by fani sportu otrzymali dzięki tej współpracy wartość dodaną – kończy zadowolony Seweryniak.

Źródło: Superbet Polska

superbet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764