logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet partnerem portalu 90minut.pl

  PR 05.03.2024, przeczytano 404 razy

Superbet rozpoczyna partnerstwo z jednym z najpopularniejszych piłkarskich portali, 90minut.pl. To kolejny krok w kierunku docenienia lokalnego futbolu i zwiększenia dotarcia do sympatyków mniejszych klubów. – Każdy kibic piłkarski w naszym kraju zna 90minut.pl. Tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów jest synonimem wiarygodności od 21 lat i największym kompendium wiedzy na temat polskiego futbolu od C-Klasy do ekstraklasy – podkreśla CEO Superbet Polska Łukasz Seweryniak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-partnerem-portalu-90minut.pl,403330,artykul.html

90minut.pl to portal założony w 2003 roku przez Pawła Mogielnickiego i Macieja Kusinę, pasjonatów piłkarskich statystyk. W dobie raczkującego internetu błyskawicznie stał się pierwszym tak kompleksowym źródłem danych na temat polskiego futbolu od dołu aż do wierzchołka piramidy. Do dziś, mimo upływu lat, jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez fanów pragnących być na bieżąco z lokalnym futbolem. – Cieszymy się, że udało nam się pozyskać wartościowego partnera, który pomoże w dalszym rozwoju portalu. Dziękujemy Superbetowi za zaufanie i jesteśmy przekonani, że szczególnie biorąc pod uwagę szeroką ofertę naszego partnera na mecze niższych lig w ramach Superregio, wspólne działanie będzie korzystne dla obu stron. Głównym elementem współpracy będzie właśnie przybliżanie naszym odbiorcom szerokiej i atrakcyjnej oferty Superbetu na mecze niższych lig w Polsce – podkreśla Paweł Mogielnicki, właściciel portalu 90minut.pl.

Superbet, dzięki programowi Superregio, może pochwalić się najbardziej kompleksową ofertą zakładów przedmeczowych oraz live na mecze III i IV ligi. To element strategii, w ramach której bukmacher przywiązuje wagę nie tylko do tych największych wydarzeń sportowych, przyciągających setki milionów przed telewizory, ale również do tych, które kształtują sportowe i kibicowskie życia lokalnych społeczności. Bukmacher w ramach Superregio wspiera finansowo wiele lokalnych klubów, które wyróżniają się siłą społeczności, jak Wisłoka Dębica, Stal Stalowa Wola, Karpaty Krosno, Lublinianka, Stilon Gorzów i wiele innych.

- Myślę, że większość obecnych kibiców polskiej piłki wychowywała się na sprawdzaniu wyników na 90minut.pl, więc bardzo cieszę się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju tak zasłużonego portalu. 90minut to mistrzostwo w swojej prostocie, nieprzebrana baza danych związanych z naszym futbolem w XXI wieku. Widzimy też duży potencjał dotarcia z topową ofertą na mecze niższych lig do fanów lokalnego futbolu właśnie dzięki naszemu partnerowi. W końcu wszyscy na 90minut.pl sprawdzają wyniki spotkań, więc jest to również idealne źródło wiedzy o możliwościach wspólnej zabawy w obstawianie niższych lig - podkreśla Łukasz Seweryniak.

Superbet będzie promował na 90minut.pl przede wszystkim swoją ofertę zakładów na niższe ligi polskie – jako jedyny bukmacher proponuje społeczności entuzjastów analiz sportowych zakłady live na mecze niższych klas rozgrywkowych.

Źródło: Superbet Polska

superbet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764