logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet podsumowuje działania sponsoringowe

  PR 28.03.2024, przeczytano 410 razy
ilustracja

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-podsumowuje-dzialania-sponsoringowe,403644,artykul.html

- Od samego początku naszej obecności na polskim rynku przywiązujemy dużą wagę do sponsoringów. Chcemy wspierać polski sport i budować jego siłę, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki i jej postrzeganie jako nowoczesnej, a także działającej nie tylko z rozmachem, ale też z głową na rzecz rozwoju wspieranych przez nas dyscyplin. Nagroda dla najlepszego sponsora polskiego sportu jest dla nas wielkim powodem do dumy, szczególnie kiedy w gronie finalistów były obok nas tak zaangażowane i mocno osadzone na rynku brandy jak Polkomtel czy Enea – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Jury złożone z ekspertów biznesu sportowego doceniło szerokie zaangażowanie marki w sponsoring polskiego sportu, ale również nieschematyczne podejście zarówno do budowy zdywersyfikowanego portfolio, jak i aktywacji partnerstw.
– Wierzymy w budowanie trwałej, pozytywnej więzi ze sponsorowanymi organizacjami, ale też z kibicami „naszych” klubów. Do każdej współpracy podchodzimy kompleksowo, angażując do wspólnych działań nie tylko przedstawicieli naszych partnerów, ale też fanów. Sztandarowym przykładem takiej synergii jest akcja #RAZEM, o której szerzej opowiedzieliśmy wspólnie z Wiktorem Bednarkiem z Lecha Poznań podczas Kongresu Sport Biznes Polska – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsorships & Partnerships w Superbet Polska.

Działania na różnych polach

W panelu prezentującym case study sponsoringu Lecha przez Superbet podkreślano rolę budowania zaangażowania kibiców poprzez akcję #RAZEM, opierającą się o przekazywanie przez bukmachera części środków wpłaconych przez fanów Kolejorza na klubową akademię, która jest jednym z fundamentów szkolenia młodych piłkarzy w Polsce. To kluczowy element strategicznego sponsoringu Lecha, aczkolwiek współpraca jest przełomowa na wielu polach – wystarczy wspomnieć wykorzystanie real time brandingu na ekranach led podczas domowych spotkań poznańskiego zespołu, trójstronne (sponsor-klub-kibice) zaangażowanie w obchody rocznicy Powstania Wielkopolskiego czy też akcję w ramach której Superbet „odpicowuje” kibicom stare tatuaże.

- Nasze zaangażowanie w sponsoringi to jednak nie tylko Lech, nie tylko piłka nożna. Już w dniach 8-12 maja zapraszamy do warszawskiego Centrum POLIN na największy turniej w szachach szybkich i błyskawicznych Superbet Rapid & Blitz Poland 2024. Z kolei już w czerwcu w Arenie Gliwice czeka nas kluczowe wydarzenie w darcie, turniej Superbet Poland Darts Masters, który w zeszłym roku sprawił, że warszawski Torwar pękał w szwach. Nasza strategia sponsoringowa to nie tylko działanie w obrębie tych dyscyplin, na które przyjmujemy najwięcej zakładów, ale też popularyzowanie sportów mających duży potencjał rozwoju – opowiada Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.

Rozrywka i analiza danych

Kongres Sport Biznes Polska obfitował w wydarzenia ważne z punktu widzenia marki Superbet. Oprócz zaszczytu otrzymania statuetki dla najlepszego sponsora polskiego sportu i możliwości podzielenia się analizą case study ze współpracy z Lechem Poznań, przedstawiciele bukmachera odegrali ważną role w dyskusji o rozwoju branży w Polsce. Ariel Moskała, Head of Operations, uczestniczył w panelu dyskusyjnym dotyczącym metamorfozy zakładów sportowych i wpływu grywalizacji, streamingu i statystyk na polski rynek. – Mocno wierzymy w rozwój gier free to play. Stawiamy na Supergame, w którym wystarczy za darmo wytypować kilka zdarzeń, żeby powalczyć o pulę sięgającą czasem ponad 100 000 złotych czy Superspin, pozwalający graczom codziennie sięgać po dodatkowe bonusy. Mamy ambicje, aby stać się globalnym graczem nie tylko w branży zakładów bukmacherskich, ale w szeroko pojętej sportowej rozrywce, chcąc zapewniać naszym graczom możliwie kompleksową zabawę wokół wydarzeń sportowych – mówi.

Również podczas samego kongresu Sport Biznes Polska Superbet postawił na dostarczenie jego uczestnikom dobrej zabawy. Nawiązując do swojej nowej kampanii marketingowej SuperElevator, marka zorganizowała specjalną strefę dla uczestników wydarzenia, w której mogli sprawdzić się w podbijaniu piłki w… windzie.

Superbet w plebiscycie Sport Biznes Polska otrzymał również nominacje w kategoriach „Projekt Sponsoringowy”, „Kampania Marketingowa” i „Wydarzenie Sportowe”. Za sponsoring Lecha Poznań bukmacher był finalistą w pierwszej z wymienionych kategorii, a za księżycową kampanię „Supermoon” zakwalifikował się do finału w drugiej.

- To był dla nas bardzo udany kongres i gala, które niejako zwieńczyły niezwykle dobry rok 2023, który pozwolił nam stać się wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online. Teraz jednak przed nami kolejne wyzwania, będziemy starać się robić następne kroki w rozwoju, przekonując do siebie kolejnych pasjonatów sportu. To ekscytujące wyzwanie – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764