logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet rozpoczął współpracę z Testa Agency

  PR 02.11.2022, przeczytano 455 razy

Superbet, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier, powierzył TESTA AGENCY obsługę w zakresie działań PR. Porozumienie weszło w życie z początkiem listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-rozpoczal-wspolprace-z-testa-agency,397821,artykul.html

W ramach podpisanej umowy działania TESTA AGENCY na rzecz SUPERBET obejmują między innymi media relations, prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie, bieżące doradztwo oraz wsparcie komunikacyjne przy eventach. W pierwszym etapie współpraca będzie koncentrowała się przede wszystkim na komunikacji marki przy okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze oraz zbliżających się, istotnych dla całej branży zakładów bukmacherskich wydarzeniach.

- SUPERBET dynamicznie rozwija swoją działalność, a nadchodzące miesiące będą dla nas okresem pełnym wyzwań, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę z TESTA AGENCY, która ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej ze sportem oraz rozumie specyfikę branży regulowanej - mówi Adam Lamentowicz, CEO SUPERBET w Polsce. - Jesteśmy otwarci na media i liczymy, że wsparcie ze strony agencji pozwoli jeszcze mocniej akcentować kluczowe elementy naszej aktywności, takie jak zaangażowanie w polski sport czy dbanie o przejrzystość na rynku zakładów wzajemnych.

- TESTA pomaga tworzyć marki, które mają znaczenie, dlatego cieszy nas rozpoczęcie współpracy z SUPERBET, najdynamiczniej rozwijającą się firmą bukmacherską w Polsce - mówi Katarzyna Ziemska, CEO TESTA AGENCY. - Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu komunikacji dla podmiotów związanych ze sportem, a także funkcjonujących w branżach regulowanych normami. Jestem przekonana, że stworzymy silny duet, który pomoże wzmocnić pozycję SUPERBET w ścisłej czołówce firm zajmujących się zakładami wzajemnymi, a naszej agencji da dodatkowy impuls do rozwoju i pozwoli pogłębić działania związane ze sportem.

Po stronie zespołu sportowego TESTA AGENCY działania dla SUPERBET prowadzi Communications Manager, Dariusz Wądrzyk.

Dla TESTA AGENCY współpraca z czołowym bukmacherem jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju segmentu sportowego. Agencja od lat buduje markę ELEVEN SPORTS – czołowej telewizji sportowej, a także organizuje Zimowy Narodowy – jeden z największych cyklicznych eventów w naszym kraju.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764