logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet wchodzi na Spotify

  PR 29.11.2023, przeczytano 404 razy
ilustracja

Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej kampanii bukmachera na tej platformie muzyczno-społecznościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-wchodzi-na-spotify,402276,artykul.html

Superbet niedawno ruszył z działaniami marketingowymi na Spotify, od początku zachęcając swoich fanów do obserwacji i aktywności, dając im szansę wsłuchania się w gust muzyczny kwartetu rozpoznawalnych ambasadorów bukmachera. Poza playlistą Sławomira Peszki można „Trenować z Tomkiem Smokowskim”, „Podróżować z Jurkiem Dudkiem” czy „Randkować z Matim Borkiem”. Szczególnie ta ostatnia playlista okazała się z miejsca hitem – obserwuje ją zdecydowanie najwięcej osób! Jak muzyczną oprawę dobrej randki wyobraża sobie Mateusz Borek? Przede wszystkim… eklektycznie!

Na romantycznej playliście komentatora można znaleźć Edytę Bartosiewicz, Eminema, Adele czy Perfect. Dla każdego – lub każdej – coś miłego. Interesującą propozycją jest też treningowa playlista Tomasza Smokowskiego, na której dominuje dynamiczne, energetyczne granie. Coldplay, Justin Timberlake, Black Eyed Peas czy The Roots dodadzą każdemu treningowi mocy i wyjątkowej oprawy muzycznej. Z kolei podróżnicza przygoda z Jerzym Dudkiem to muśnięcie oldschoolu: obok „Jeziora szczęścia” w wykonaniu Bajmu można znaleźć słynną „Dziewczynę o perłowych włosach”, nie zabraknie też nuty italo disco czy słynnego utworu Scotta McKenziego „San Francisco”.

Działań w obrębie Spotify nie mogło zabraknąć w naszej strategii marketingowej. Dlaczego? Bo wszędzie chcemy dawać naszym Graczom dobrą rozrywkę. To nie lada gratka, gdy mogą dowiedzieć się co gra w duszy Jerzego Dudka, Mateusza Borka czy Tomka Smokowskiego. Kto nie chciałby poimprezować ze Sławkiem Peszko? Sami uwielbiamy muzykę i postanowiliśmy się tym podzielić z szerszym gronem odbiorców – podkreśla odpowiedzialny za aktywność Superbet na Spotify Adrian Wawrzyczek, paid social growth manager bukmachera.

Playlisty to tylko początek

Składanie piosenek w playlisty przez ambasadorów Superbetu to dopiero początek. Marka postawiła na spójną, całościową kampanię audio. W tym samym momencie ruszyła kampania, w ramach której gracze zakładający nowe konta u tego bukmachera mogą otrzymać nowoczesne bezprzewodowe słuchawki, wręcz stworzone do czerpania maksymalnej radości z muzyki i podcastów. Tych ostatnich też nie zabraknie w działaniach na Spotify. - Playlisty ambasadorów czy te okazjonalne (np. piosenki świąteczne) to nie jedyne pomysły na obecność marki Superbet w serwisie Spotify. Rozdajemy naszym graczom słuchawki, a do tego mogę zdradzić, że już wkrótce wypuścimy nasz podcast – dodaje Wawrzyczek.

W tę produkcję będą również zaangażowani ambasadorowie marki, którzy w podcaście podzielą się swoim spojrzeniem na bieżące wydarzenia sportowe. W przyszłym roku nie są wykluczone jeszcze szersze działania w tym kanale, w zależności od tego, jak dużym powodzeniem będą cieszyć się dotychczasowe propozycje. Superbet to jeden z pierwszych bukmacherów na polskim rynku, który odważnie stawia na Spotify jako niestandardowy kanał, pozwalający na bycie bliżej swoich fanów. – Nieszablonowe działanie jest wpisane w nasze DNA, dla nas wrzucenie swojego logotypu na bandy wokół boiska czy koszulkę to zdecydowanie za mało. To widać też po naszym podejściu do tworzenia oferty dla graczy: my ich po prostu słuchamy. A teraz to oni mogą posłuchać też nas na Spotify – uśmiecha się Wawrzyczek.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764