logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet wchodzi w kampanii na wyższy poziom

  PR 15.03.2024, przeczytano 487 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował cieszynkę na księżycu spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku" i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. – Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-wchodzi-w-kampanii-na-wyzszy-poziom,403468,artykul.html

Nowa kampania jest elementem spójnej, globalnej strategii, obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach głównymi bohaterami będą ambasadorzy bukmachera: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek. Cieszący się zaufaniem i rozpoznawalnością wśród entuzjastów sportu eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać kluczowe przewagi oferty Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial. Wszystko to razem sprawi, że bukmacher zaprosi odbiorców do wejścia na „wyższy poziom gry”, kontynuując koncept reklamowy GO SUPER!

Zmieniamy otoczenie z kosmosu na windę, ale nie zmienia się to, co dla nas i dla naszej społeczności najważniejsze: dobra zabawa, wspólne emocje i najlepszy produkt bukmacherski na rynku. Nasza superwinda, podobnie jak nasza aplikacja, przeniesie fanów świata sportu na ich ulubione areny sportowe dostarczając niesamowitych emocji. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni przycisk. Oczywiście Superelevator będzie kampanią 360 stopni, obejmującą całość działań marketingowych od spotów TV, przez reklamę w kanałach digital, aż po reklamy OOH czy działania aktywacyjne w ramach naszych sponsoringów. W każdym z tych obszarów postaramy się wejść na wyższy poziom gry, do czego będziemy też zachęcać Polaków – podkreśla Katarzyna Gawlik.

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyelinez Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8.

Za kampanię odpowiadają również: ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – Head of Brand Operations, natomiast stronę polską, oprócz Katarzyny Gawlik reprezentuje Bartosz Malaka - Head of Marketing.

Bukmacher w związku z kampanią tradycyjnie planuje także specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy największego turnieju w darta - Superbet Poland Darts Masters.

Kampania Supermoon pomogła Superbetowi we wskoczeniu na pozycję wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online. Od chwili jej startu, bukmacher w każdym kolejnym miesiącu bił własne rekordy przychodu z zakładów, wzmacniając swoją pozycję i imponując dynamiką wzrostu. Dodając do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której można oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała. – A nasza nowa kampania ma na celu pomóc nam w utrzymaniu tej dynamiki, przypominającej właśnie wjazd windą na kolejne piętra – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.

Źródło: Superbet Polska

superbet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764