logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet wesprze zabrzański Klub Kibiców Niepełnosprawnych

  PR 30.08.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

Niepełnosprawni fani Górnika Zabrze po raz kolejny skorzystają na współpracy z marką Superbet. Bukmacher przy okazji ligowego meczu z Lechią Gdańsk (1.09, godz. 12:15) przygotuje specjalną strefę, w której będzie można spróbować swoich sił w darcie. Celne rzuty będą się przekładać na wsparcie finansowe dla KKN. – Po raz kolejny włączamy się w ten sposób w akcję Stadiony Bez Barier, bo wierzymy, że futbol jest idealnym narzędziem właśnie do tego, żeby te bariery obalać – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-wesprze-zabrzanski-klub-kibicow-niepelnosprawnych,405481,artykul.html

W ramach Stadionów Bez Barier na wielu stadionach w Polsce odbędą się akcje skierowane własnie do niepełnosprawnych sympatyków sportu. Celem projektu, cyklicznie odbywającego się w całym kraju, jest walka z wykluczeniem społecznym oraz promocja polskich stadionów jako miejsc otwartych i bezpiecznych dla wszystkich kibiców, niezależnie od ich stanu zdrowia czy specjalnych potrzeb. Superbet, chcąc dodatkowo uatrakcyjnić ten czas i wesprzeć jeden z najbardziej aktywnych Klubów Kibiców Niepełnosprawnych w naszym kraju, zdecydował się na przeprowadzenie specjalnej akcji, która wesprze finansowo organizację niepełnosprawnych fanów z Zabrza.

- Specjalna strefa darta to już nasz znak rozpoznawczy na stadionach, ale tym razem będzie wyjątkowa. Nie tylko każdy uczestnik będzie mógł wygrać dla siebie freebet do wykorzystania w naszej aplikacji, ale przede wszystkim jego rzuty przełożą się na wsparcie dla KKN Górnika Zabrze. Te pieniądze zostaną przeznaczone na dalszą aktywizację kibiców z niepełnosprawnością, a wiemy, że plany są ambitne. Liczymy na duże zaangażowanie fanów Górnika, celne rzuty do tarczy i to, że będziemy musieli głęboko sięgnąć do kieszeni – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.

Wsparcie od Jerzego Dudka

Już rok temu Superbet wraz ze swoim ambasadorem wsparł KKN Górnika Zabrze przy okazji Wielkich Derbów Śląska. Aktywnie włączając się do trwającej akcji „Stadiony bez barier”, Superbet i Górnik Zabrze zadbały o obecnych na WDŚ kibiców z niepełnosprawnościami. Zabrzanie mogą się pochwalić jednym z najliczniejszych takich fanklubów, którego członkowie przed spotkaniem z Ruchem mieli okazję spotkać się z Jerzym Dudkiem i otrzymać dedykowane klubowe szaliki. Superbet przekazał też za pośrednictwem swojego ambasadora na licytację kilka wartościowych sportowych artefaktów, a dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na realizację celów statutowych Klubu Kibiców Niepełnosprawnych Górnika Zabrze. Kolekcjonerzy i fani sportu mogli zdobyć szachownicę podpisaną przez arcymistrzów, w tym Jana-Krzysztofa Dudę i Magnusa Carlsena, koszulkę Górnika z autografem Lukasa Podolskiego, a także piłkę z podpisem Jurka Dudka.

Kiedyś dla kibica z niepełnosprawnością wyprawa na mecz ukochanej drużyny to była walka z mnóstwem barier. Dzisiaj dzięki nowoczesnym obiektom, takim jak ten w Zabrzu, jest ich na szczęście dużo mniej. Ale musimy zawsze dbać o to, żeby piłka nożna, najbardziej popularny ze wszystkich sportów, była dostępna dla każdego. Dlatego tak ważne dla mnie było spotkanie z niepełnosprawnymi kibicami Górnika. Cieszę się, że znów możemy ich wesprzeć – mówił były bramkarz reprezentacji Polski, ambasador Superbet.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764