logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbohaterowie Marvela ponownie na opakowaniach Coca-Coli

  PR 28.10.2024, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbohaterowie-marvela-ponownie-na-opakowaniach-coca-coli,406268,artykul.html

Wspólna historia Coca-Cola i The Walt Disney Company trwa już ponad 60 lat, a każda kolejna kooperacja pozwala na tworzenie nowych, ekscytujących propozycji. Aktualna kampania wykorzystuje zarówno dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie. Na fanów czekają wyjątkowe atrakcje, takie jak podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz liczne nagrody.

Stworzyliśmy relację, która nas motywuje i pozwala nieustannie zdobywać kolejne szczyty kreatywności. Najnowsza współpraca umożliwia wykorzystanie naszego dorobku oraz sympatii tak, aby zapewnić konsumentom nowe, zaskakujące doświadczenia” – mówi Islam ElDessouky, Global Head of Creative Strategy and Content for Coca-Cola Trademark.

ilustracjastrzałka

Rezultatem jest wyjątkowa kampania, która wykorzystuje siłę Uniwersum Marvela – wkraczającego właśnie w swoje 85-lecie” – dodaje Mindy Hamilton, Senior Vice President of Global Marketing Partnerships, The Walt Disney Company.

Superbohaterowie wychodzą z komiksów by przypomnieć, że do przełamania codziennej monotonii czasami potrzebujemy dodatkowej siły. Nawet w zwyczajnych momentach możemy odnaleźć coś wyjątkowego, szczególnie wtedy, gdy potrzebujemy odrobiny inspiracji. Gdzie możemy ją znaleźć?

Po zeskanowaniu kodu QR z opakowań limitowanej edycji, na konsumentów czeka wyjątkowe doświadczenie AR, w ramach którego zostaną przeniesieni wprost do świata Marvela, a na terenie czterech miast w Polsce – Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi – mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach. Dla fanów, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe – pokaż, jak zimna Coca‑Cola nakręca Cię do działania, inspirując się swoimi ulubionymi postaciami Marvela, niezależnie od tego czy imponujesz sprawnością fizyczną czy po prostu stawiasz czoła codzienności z uśmiechem – przewidziane są w aplikacji Coca-Cola wyjątkowe nagrody (wycieczka Disney Cruise Line dla 4 osób oraz vouchery do sklepu EMP).

Dodatkowo, przygotowano również loterię, w której do wygrania są między innymi Marvel Unique Fan Experience w Disneyland® Paris, wycieczka do w Disneyland® Paris, a także Smartwatche Garmin, vouchery do Pixel-Shop.pl oraz gadżety sygnowane współpracą. Aby wziąć udział, wystarczy kupić napój Coca‑Cola, zachować paragon, a następnie wymienić w aplikacji Coca-Cola kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny i wybrać nagrodę, o którą chce się zagrać.

Kampania swoim zakresem obejmuje reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764