logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superdrob rozpoczyna kampanię Kurczaka Sielskiego

  PR 01.10.2018, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

SuperDrob S.A., jeden z czołowych polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. Działania obejmą główne stacje telewizyjne, serwisy internetowe oraz nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superdrob-rozpoczyna-kampanie-kurczaka-sielskiego,379563,artykul.html

Kurczak Sielski to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.

– Naszą ambicją jako producenta drobiu, jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – dodaje.

Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach, w tym TVP, TVN i Polsat oraz antenach tematycznych. Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów (spoty TV, branding opakowań, materiały OOH, dedykowana strona www) odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.

Źródło: SuperDrob S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764