logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superdrob rozpoczyna kampanię Kurczaka Sielskiego

  PR 01.10.2018, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka

SuperDrob S.A., jeden z czołowych polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. Działania obejmą główne stacje telewizyjne, serwisy internetowe oraz nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superdrob-rozpoczyna-kampanie-kurczaka-sielskiego,379563,artykul.html

Kurczak Sielski to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.

– Naszą ambicją jako producenta drobiu, jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – dodaje.

Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach, w tym TVP, TVN i Polsat oraz antenach tematycznych. Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów (spoty TV, branding opakowań, materiały OOH, dedykowana strona www) odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.

Źródło: SuperDrob S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura
Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu.
Mood Media przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez marki luksusowe, jak i te bardziej...
Komunikacja+PR dla Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia
W październiku bieżącego roku firma GfK Polonia nawiązała współpracę z Komunikacją+PR. Agencja będzie realizować zadania dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych, którym zarządza Szymon Mordasiewicz.
Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk wzmocnili zespół agencji Intellect
Do zespołu agencji Intellect dołączyła dwójka nowych pracowników. Agnieszka Pantera wzmacnia dział SEO, a Filip Kołodziejczyk dział New Business. Wzmocnienie zespołu wpisuje się w trwający obecnie proces rebrandingu agencji.
Kaufland Polska prowadzi przygotowaną przez Kamikaze kampanię employer brandingową
Kaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową pod hasłem „Kto jak nie Ty?” przygotowaną przez agencję Kamikaze. Akcja zachęca do podjęcia pracy w sieci Kaufland poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz prezentację możliwości rozwoju w firmie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764