logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superdrob rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

  PR 08.03.2019, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

SuperDrob S.A. promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superdrob-rozpoczyna-kolejna-kampanie-reklamowa-kurczaka-sielskiego,381539,artykul.html

Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob S.A., skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r. Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.

– Kurczak Sielski stanowi naszą odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i wysokiej jakości – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Kolejna odsłona kampanii skupia się na najważniejszych cechach Sielskiego, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak, jest karmiony paszą roślinną bez surowców GMO i smakuje wyjątkowo – dodaje.

Wiosenna kampania Kurczaka Sielskiego stanowi kontynuację działań reklamowych prowadzonych od października do grudnia 2018 roku. W tej odsłonie zaprezentowany zostanie również asortyment gotowych dań do piekarnika, jako wygodne rozwiązanie dla wymagających konsumentów. Spoty reklamowe - w wersjach 30, 15 oraz 8 sekund - będą wyświetlane przez kilka tygodni marca oraz kwietnia w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych) oraz wiodących serwisach video (m.in. YouTube, Onet, czy Player).

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

Źródło: SuperDrob S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764