SuperDrob S.A. promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.
Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob S.A., skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r. Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.
– Kurczak Sielski stanowi naszą odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i wysokiej jakości – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Kolejna odsłona kampanii skupia się na najważniejszych cechach Sielskiego, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak, jest karmiony paszą roślinną bez surowców GMO i smakuje wyjątkowo – dodaje.
Wiosenna kampania Kurczaka Sielskiego stanowi kontynuację działań reklamowych prowadzonych od października do grudnia 2018 roku. W tej odsłonie zaprezentowany zostanie również asortyment gotowych dań do piekarnika, jako wygodne rozwiązanie dla wymagających konsumentów. Spoty reklamowe - w wersjach 30, 15 oraz 8 sekund - będą wyświetlane przez kilka tygodni marca oraz kwietnia w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych) oraz wiodących serwisach video (m.in. YouTube, Onet, czy Player).
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.
Źródło: SuperDrob S.A.