logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superodporność i Megamózg – nowi superbohaterowie Bebiprogram

  PR 20.07.2017, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. W sześciu animacjach para niezwykłych przyjaciół odbędzie fascynującą podróż po organizmie dziecka. Lektorką filmów jest Krystyna Czubówna. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superodpornosc-i-megamozg-%E2%80%93-nowi-superbohaterowie-bebiprogram,33183,artykul.html

W ramach działań edukacyjnych w specjalnej sekcji na stronie www.bebiprogram.pl będzie również dostępny generator infografik, za pomocą którego rodzice będą mogli stworzyć metryczkę z najważniejszymi informacjami o odporności oraz mózgu na wybranym etapie rozwoju dziecka. Oprócz tego marka przygotowała kolorowanki z superbohaterami, które rodzice mogą pobrać, wydrukować i kolorować razem z dzieckiem.

Pierwsze odcinki serialu z superbohaterami są już dostępne na YouTube BebiProgram TV. Kampania edukacyjna otrzyma szerokie wsparcie online.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Insignia, kreacje i animacje zostały stworzone przez agencję Insignia i dom produkcyjny Pigeon, media internetowe zakupił dom mediowy K2 Media oraz social media VML, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.



Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764