Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm promująca supersmartfony za 1 zł na start z dodatkową zniżką na zakup kolejnych urządzeń. Bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec - prowadzący m.in. program „Usterka” oraz „Odlotowy ogród”.
25 lutego br. rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm, w której spoty są utrzymane w znanym już formacie Smartfonerii. Dominik Strzelec wciela się w rolę reportera pytającego przedstawicieli firm o najlepszą ofertę dla nich. Klienci odpowiadają, że to supersmartfon za złotówkę i 500 złotych zniżki na kolejny.
Kampanię telewizyjną wspierają działania obejmujące prasę, Internet, radio, kanały społecznościowe, oraz materiały POS w sklepach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajmie się Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Źródło: T-Mobile