logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superoferta dla firmy w kampanii reklamowej T-Mobile

  PR 25.02.2017, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm promująca supersmartfony za 1 zł na start z dodatkową zniżką na zakup kolejnych urządzeń. Bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec - prowadzący m.in. program „Usterka” oraz „Odlotowy ogród”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superoferta-dla-firmy-w-kampanii-reklamowej-t-mobile,31595,artykul.html

25 lutego br. rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm, w której spoty są utrzymane w znanym już formacie Smartfonerii. Dominik Strzelec wciela się w rolę reportera pytającego przedstawicieli firm o najlepszą ofertę dla nich. Klienci odpowiadają, że to supersmartfon za złotówkę i 500 złotych zniżki na kolejny.

Kampanię telewizyjną wspierają działania obejmujące prasę, Internet, radio, kanały społecznościowe, oraz materiały POS w sklepach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajmie się Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764