logo
WIADOMOŚCI

Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

Mateusz Zawiślak  PR 04.07.2018, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards. Tym razem centrum powalczy o nagrodę w kategorii Sales Activation, za kampanię aktywizacji sprzedaży Loteria Samoobsługowa. Organizatorami akcji był DH Supersam oraz Firma Reklamowa KUC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/supersam-z-szansa-na-kolejny-zloty-solal,37129,artykul.html

W ramach kampanii klienci Supersamu mieli możliwość zdobycia dodatkowych bonusów za zakupy o określonej wartości. Paragony można było samodzielnie zeskanować w ustawionych w centrum Rabatomatach i w ten sposób dowiedzieć się o wygranej.  Największym atutem tej kampanii była prostota realizacji – klienci centrum nie byli obciążeni niemal żadną dodatkową czynnością związaną ze zdobywaniem nagród za paragony – wystarczył skan w Rabatomacie. W całej akcji zeskanowano ponad 70 000 paragonów, o łącznej wartości ponad 10 milionów zł. Akcja przyczyniła się do imponującego ponad 17% wzrostu obrotów w centrum handlowym.

Edyta Bobek, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w Globalworth Poland, komentuje: - Działania wokół Domu Handlowego Supersam już po raz drugi zdobywają międzynarodowe uznanie. Dwa lata temu jako jedyni w Polsce byliśmy laureatem Złotego Solala za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum. Oznacza to, że nasi najemcy mogą liczyć na efektywne marketingowe wsparcie z naszej strony i że potrafimy naprawdę mocno wyróżnić się wśród domów handlowych o podobnym profilu.

Dom Handlowy Supersam zawalczy o nagrodę z siedemnastoma innymi centrami, w tym dwoma z Polski – łódzką Manufakturą i Galerią Katowicką. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Finał odbędzie się w dniach 26-27 września w Amsterdamie.

Właścicielem Domu Handlowego Supersam jest firma Globalworth Poland. W portfelu Globalworth znajduje się 12 nieruchomości biurowych oraz trzy obiekty biurowo-handlowe.

Źródło: Globalworth Poland

www.globalworth.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone