Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards. Tym razem centrum powalczy o nagrodę w kategorii Sales Activation, za kampanię aktywizacji sprzedaży Loteria Samoobsługowa. Organizatorami akcji był DH Supersam oraz Firma Reklamowa KUC.
W ramach kampanii klienci Supersamu mieli możliwość zdobycia dodatkowych bonusów za zakupy o określonej wartości. Paragony można było samodzielnie zeskanować w ustawionych w centrum Rabatomatach i w ten sposób dowiedzieć się o wygranej. Największym atutem tej kampanii była prostota realizacji – klienci centrum nie byli obciążeni niemal żadną dodatkową czynnością związaną ze zdobywaniem nagród za paragony – wystarczył skan w Rabatomacie. W całej akcji zeskanowano ponad 70 000 paragonów, o łącznej wartości ponad 10 milionów zł. Akcja przyczyniła się do imponującego ponad 17% wzrostu obrotów w centrum handlowym.
Edyta Bobek, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w Globalworth Poland, komentuje: - Działania wokół Domu Handlowego Supersam już po raz drugi zdobywają międzynarodowe uznanie. Dwa lata temu jako jedyni w Polsce byliśmy laureatem Złotego Solala za koncepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum. Oznacza to, że nasi najemcy mogą liczyć na efektywne marketingowe wsparcie z naszej strony i że potrafimy naprawdę mocno wyróżnić się wśród domów handlowych o podobnym profilu.
Dom Handlowy Supersam zawalczy o nagrodę z siedemnastoma innymi centrami, w tym dwoma z Polski – łódzką Manufakturą i Galerią Katowicką. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Finał odbędzie się w dniach 26-27 września w Amsterdamie.
Właścicielem Domu Handlowego Supersam jest firma Globalworth Poland. W portfelu Globalworth znajduje się 12 nieruchomości biurowych oraz trzy obiekty biurowo-handlowe.
Źródło: Globalworth Poland