logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Supremum Group w Warszawie

  PR 15.06.2008, przeczytano 2116 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja Supremum Group otwiera oddział w Warszawie. Jego szefem jest Marek Kurkowski, jeden z pionierów polskiego rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/supremum-group-w-warszawie,7417,artykul.html

Biuro na Bielanach ma służyć przede wszystkim jeszcze skuteczniejszemu pozyskiwaniu budżetów warszawskich marketerów. Pierwsze spotkania z klientami nowy dyrektor odbędzie już w tym tygodniu.

Marek Kurkowski ma wielkie doświadczenie w branży. Na początku lat 90 współtworzył polski oddział agencji Publicis, następnie pracował w TBWA Warszawa, Cityboard Media, agencji Feeria, firmie brokerskiej Best – Marketing Promotion Agency i w TVP S.A. W agencjach pracował dla takich klientów jak Renault, Nissan, czy Absolut Vodka.,

– Marek wnosi do zespołu ogromny potencjał – mówi Zbigniew Woźnowski, CEO Supremum Group. – Cenimy jego doświadczenie i – bądźmy szczerzy – szerokie kontakty.

– Supremum Group ma potencjał, który trzeba wykorzystać – uważa Marek Kurkowski. Agencja full service, oferująca cały pakiet komunikacyjny, od strategii po realizację, łącznie z wykorzystaniem nowych mediów i public relations, działająca sprawniej, twórczo, i może nawet nieco taniej – to właśnie mam do pokazania klientom.

Źródło: Supremum Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764