logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Surecolor SC-F500 - 24-calowa sublimacyjna drukarka od Epson

  PR 12.08.2019, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Epson wprowadza nową, 24-calową drukarkę sublimacyjną SC-F500. Opracowana ona została z myślą o firmach produkujących materiały reklamowe, laboratoriach fotograficznych, producentach odzieży i punktach ksero, które dzięki elastycznym opcjom druku w wysokiej jakości będą mogły zaoferować swoim klientom więcej usług. Niezależnie od tego, czy będzie to drukowanie na etui do telefonów, podkładkach pod myszy, T-shirtach czy poduszkach, model SC-F500 zapewnia małym firmom szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO). Dodatkowo jego obsługa nie wymaga specjalistycznej wiedzy na temat konfiguracji, działania ani konserwacji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/surecolor-sc-f500---24-calowa-sublimacyjna-drukarka-od-epson,383559,artykul.html

SC-F500 stanowi część kompletnego, kompleksowego rozwiązania do druku firmy Epson, obejmującego atramenty, oprogramowanie i papier, które zaprojektowano z myślą o doskonałej współpracy. Nowa drukarka zaprojektowana została z naciskiem na prostotę obsługi, produktywność i wydajność tak, by firmy mogły sprawnie i szybko reagować na potrzeby klientów, Z tego powodu wyposażona została w funkcje dodatkowo rozszerzające możliwości opracowanej przez Epson technologii sublimacji, w tym:

  • Możliwość wielokrotnego uzupełniania atramentu (butelki 140 ml mogą być stosowane nawet w trakcie drukowania),
  • Łączność Wi-Fi (po raz pierwszy zastosowana w drukarkach sublimacyjnych Epson),
  • Automatyczny przełącznik nośników (łatwe przełączanie między drukiem na pojedynczych arkuszach, a nośnikami w rolkach),
  • Oprogramowanie narzędziowe LFP Accounting Tool firmy Epson (do dokładnego obliczania kosztów druku),
  • Osłona głowicy (zapobiegająca przenikaniu kurzu),
  • 4,3-calowy ekran dotykowy ułatwiający obsługę.

- Cieszymy się, że możemy zaprezentować nową drukarkę sublimacyjną, która da wielu małym firmom nowe możliwości działania. To nasza pierwsza 24-calowa drukarka w tej serii. Wyróżnia ją wachlarz zastosowań, do których może być wykorzystana – paleta produktów prezentowych i promocyjnych, które mogą zostać wyprodukowane z jej pomocą, jest naprawdę imponująca. Jesteśmy przekonani, że pakiet nowych i udoskonalonych funkcji, w tym możliwość uzupełniania atramentu, pomoże firmom pracować dłużej przy minimalnym zakresie prac konserwacyjnych. Jest to z pewnością istotna zaleta dla ambitnych właścicieli małych firm, którzy poszukują przewagi konkurencyjnej bez konieczności zatrudniania specjalisty do obsługi zaplecza druku - powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager - LFP.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Drukarka SureColor SC-F500 trafi do sprzedaży w październiku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764