logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Surecolor SC-F500 - 24-calowa sublimacyjna drukarka od Epson

  PR 12.08.2019, przeczytano 1573 razy
ilustracjastrzałka

Epson wprowadza nową, 24-calową drukarkę sublimacyjną SC-F500. Opracowana ona została z myślą o firmach produkujących materiały reklamowe, laboratoriach fotograficznych, producentach odzieży i punktach ksero, które dzięki elastycznym opcjom druku w wysokiej jakości będą mogły zaoferować swoim klientom więcej usług. Niezależnie od tego, czy będzie to drukowanie na etui do telefonów, podkładkach pod myszy, T-shirtach czy poduszkach, model SC-F500 zapewnia małym firmom szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO). Dodatkowo jego obsługa nie wymaga specjalistycznej wiedzy na temat konfiguracji, działania ani konserwacji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/surecolor-sc-f500---24-calowa-sublimacyjna-drukarka-od-epson,383559,artykul.html

SC-F500 stanowi część kompletnego, kompleksowego rozwiązania do druku firmy Epson, obejmującego atramenty, oprogramowanie i papier, które zaprojektowano z myślą o doskonałej współpracy. Nowa drukarka zaprojektowana została z naciskiem na prostotę obsługi, produktywność i wydajność tak, by firmy mogły sprawnie i szybko reagować na potrzeby klientów, Z tego powodu wyposażona została w funkcje dodatkowo rozszerzające możliwości opracowanej przez Epson technologii sublimacji, w tym:

  • Możliwość wielokrotnego uzupełniania atramentu (butelki 140 ml mogą być stosowane nawet w trakcie drukowania),
  • Łączność Wi-Fi (po raz pierwszy zastosowana w drukarkach sublimacyjnych Epson),
  • Automatyczny przełącznik nośników (łatwe przełączanie między drukiem na pojedynczych arkuszach, a nośnikami w rolkach),
  • Oprogramowanie narzędziowe LFP Accounting Tool firmy Epson (do dokładnego obliczania kosztów druku),
  • Osłona głowicy (zapobiegająca przenikaniu kurzu),
  • 4,3-calowy ekran dotykowy ułatwiający obsługę.

- Cieszymy się, że możemy zaprezentować nową drukarkę sublimacyjną, która da wielu małym firmom nowe możliwości działania. To nasza pierwsza 24-calowa drukarka w tej serii. Wyróżnia ją wachlarz zastosowań, do których może być wykorzystana – paleta produktów prezentowych i promocyjnych, które mogą zostać wyprodukowane z jej pomocą, jest naprawdę imponująca. Jesteśmy przekonani, że pakiet nowych i udoskonalonych funkcji, w tym możliwość uzupełniania atramentu, pomoże firmom pracować dłużej przy minimalnym zakresie prac konserwacyjnych. Jest to z pewnością istotna zaleta dla ambitnych właścicieli małych firm, którzy poszukują przewagi konkurencyjnej bez konieczności zatrudniania specjalisty do obsługi zaplecza druku - powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager - LFP.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Drukarka SureColor SC-F500 trafi do sprzedaży w październiku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764